کد خبر : 1081
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۸:۵۴

گسترش‌ فولاد به ایستگاه گربه سیاه رسید/ به امید پایانی بر سوختن در آتشِ نفت!

گسترش‌ فولاد به ایستگاه گربه سیاه رسید/ به امید پایانی بر سوختن در آتشِ نفت!

گسترش فولاد تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال درحالی میهمان نفت تهران است که تا به حال در خانه این تیم تهرانی موفق به کسب امتیاز نشده است.  هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه با انجام ۳ دیدار در شهرهای تبریز، تهران و آبادان آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدارها

گسترش فولاد تبریز در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال درحالی میهمان نفت تهران است که تا به حال در خانه این تیم تهرانی موفق به کسب امتیاز نشده است.

 هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال فردا پنجشنبه با انجام ۳ دیدار در شهرهای تبریز، تهران و آبادان آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدارها گسترش فولاد تبریز میهمان نفت تهران است.

این دیدار از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی تهران و با قضاوت علیرضا فغانی برگزار می‌شود و سجاد طوری، رضا قیم و محمد ملکی نیز فغانی را در امر قضاوت این دیدار یاری خواهند کرد.

نفت و گسترش؛ جدال پس از برد و باخت

دو تیم با شرایط کاملا متفاوتی به این دیدار رسیده‌اند چراکه نفت تهران در هفته دوازدهم مسابقات در خانه فولاد دور از انتظار ظاهر شد و در نهایت شکست سنگین ۴ بر ۲ را مقابل این تیم تجربه کرد اما در سمت مقابل یاران کمالوند در دیداری خانگی و البته کاملا برتر سپاهان اصفهان را با حساب ۲ بر یک از پیش رو برداشتند.

در پی این نتایج، نفت تهران با وجود اینکه از مکان سوم جدول تکانی نخورد اما فاصله این تیم با صدرنشین به ۷ امتیاز افزایش یافت و این درحالی بود که گسترش فولاد با کمک ۳ امتیاز بازی با سپاهان خود را از تیم‌های قعرنشین جدا کرد و در رده دوازدهم جای گرفت.

البته نزدیکی تیم‌ها در میانه جدول باعث شده است تا اختلاف ۶ امتیازی نفت و گسترش‌فولاد با فاصله ۹ پله‌ای دو تیم همراه شود و یاران کمالوند در صورت برتری در بازی فردا حتی می‌توانند تا رده هفتم جدول صعود کنند.

 

 

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 2 =