کد خبر : 5118
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۷:۱۱

گزینه‌های آذربایجان شرقی برای وزارت علوم در حال بررسی است

گزینه‌های آذربایجان شرقی برای وزارت علوم در حال بررسی است

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه گزینه‌های آذربایجان شرقی برای وزارت علوم در حال بررسی است، گفت: نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی استفاده از افراد توانمند آذربایجان شرقی در وزارت علوم را پیشنهاد کردند. به گزارش نگاه به نقل ازایسنا، محمد حسین فرهنگی با اشاره به اینکه دولت تاکنون وزرای علوم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر با بیان اینکه گزینه‌های آذربایجان شرقی برای وزارت علوم در حال بررسی است، گفت: نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی استفاده از افراد توانمند آذربایجان شرقی در وزارت علوم را پیشنهاد کردند.محمد حسین فرهنگی

به گزارش نگاه به نقل ازایسنا، محمد حسین فرهنگی با اشاره به اینکه دولت تاکنون وزرای علوم و نیرو را معرفی نکرده است، اظهار کرد: انتخاب نهایی وزرای نیرو و علوم با دولت است.

وی افزود: در حوزه وزارت علوم، وضعیت روسای مختلف دانشگاه‌ها برای وزرات علوم در حال بررسی بوده و در استان ما نیز دو نفر از روسای دانشگاه‌ها برای تصدی پست وزارت علوم به دولت پیشنهاد شده است.

فرهنگی با اشاره به اینکه در کابینه دولت دوزادهم وزرایی از آذربایجان شرقی انتخاب نشده است، ابراز امیدواری کرد که وزرایی از این استان برای دو وزارت باقی مانده انتخاب شود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 5 =