به گزارش آوای سهند در جلسه امروز ستاد خدمات سفر استان مهمترین ایرادات و نقص های استان از نظر گردشگران مطرح شد.
“مرتضی آبدار”، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر استان در این جلسه ضمن تقدیر از تلاش های مستمر کمیته های یازده گانه ستاد خدمات سفر استان، با اشاره به نظرسنجی انجام گرفته در ایام نوروز، به شرح مختصری از نتایج به دست آمده پرداخت و گفت: با توجه به نتایج بدست آمده از نظرسنجی های ایام نوروز ۹۷، شاهد استقبال چشمگیر گردشگران از سفر به تبریز و استان آذربایجان شرقی بوده ایم، بطوریکه ظرفیت اقامت گردشگران نوروزی در آذربایجان شرقی از ۲۷ اسفند ۹۶ تا پایان تعطیلات نوروزی به ۴۶۶ هزار و ۴۴۰ نفر رسید، که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، با رشد ۴۰ درصدی همراه بود.
وی در ادامه به برخی از نتایج مطرح شده در نظرسنجی از گردشگران اشاره کرد و گفت: طبق نتایج بدست آمده، مواردی چون کمبود تابلوهای اطلاع رسانی و علائم راهنمای گردشگری، کمبود سرویس بهداشتی، کافی نبودن فضاهای شاد و برنامه های تفریحی بخصوص برای کودکان و وضعیت نامناسب آسفالت در برخی محورهای مواصلاتی استان و سطح شهر تبریز، از جمله مهمترین نقایصی بود که توسط گردشگران اعلام شده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0