کد خبر : 6993
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۵۲

کمبود سالن سینما از معضلات شهر تبریز /فیلم های کم کیفیت دلیل رویگردانی مردم از سینما

کمبود سالن سینما از معضلات شهر تبریز /فیلم های کم کیفیت دلیل رویگردانی مردم از سینما

نایب رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته از پردیس سینمایی ستاره باران بازدید کرده گفت: کمبود سالن مناسب برای اکران فیلم یکی از معضلات مهم شهر تبریز بود که سال‌ها در مورد آن بحث می‌شد و ورود بخش خصوصی به این موضوع تا حد زیادی این مشکل را حل می‌کند . به گزارش نگاه مسعود پزشکیان، نماینده

نایب رییس مجلس شورای اسلامی روز گذشته از پردیس سینمایی ستاره باران بازدید کرده گفت: کمبود سالن مناسب برای اکران فیلم یکی از معضلات مهم شهر تبریز بود که سال‌ها در مورد آن بحث می‌شد و ورود بخش خصوصی به این موضوع تا حد زیادی این مشکل را حل می‌کند .

به گزارش نگاه مسعود پزشکیان، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی پس از بازدید از پردیس سینمایی ستاره باران نقش بخش خصوصی را در تقویت زیرساخت‌های سینمایی بسیار موثر ارزیابی کرد.

وی افزود: کمبود سالن مناسب برای اکران فیلم یکی از معضلات مهم شهر تبریز بود که سال‌ها در مورد آن بحث می‌شد و ورود بخش خصوصی به این موضوع تا حد زیادی این مشکل را حل می‌کند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی همچنین اظهار کرد: وجود فضاهای فیزیکی سینمایی برای شهر فرهنگی تبریز مایه مباهات است و می‌تواند در جذب دوباره مخاطبان به سالن‌های سینما بسیار موثر باشد.
وی تأکید کرد: البته کیفیت پایین در تولید فیلم‌های سینمایی نیز یکی از دلایلی است که مخاطبان را از سینما دور کرده است و امیدوارم که سینماگران به این موضوع نیز توجه داشته باشند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست − 3 =