کد خبر : 15898
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۶:۴۸

کمالی: بانک های خصوصی آذربایجان شرقی با صنایع همکاری نکنند؛ درشان را گِل می گیریم

کمالی: بانک های خصوصی آذربایجان شرقی با صنایع همکاری نکنند؛ درشان را گِل می گیریم

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز گفت: در سال رونق تولید بانکهای خصوصی که با صنعت استان همراهی نکنند در آنها را گل خواهیم گرفت. به گزارش آوای سهند، اولین نشست هم اندیشی کمیسیون سرمایه گذاری، بانک و بیمه اتاق بازرگانی تبریز در راستای سیاست های اقتصادی مقاومتی در سال رونق تولید در

نائب رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تبریز گفت: در سال رونق تولید بانکهای خصوصی که با صنعت استان همراهی نکنند در آنها را گل خواهیم گرفت.

به گزارش آوای سهند، اولین نشست هم اندیشی کمیسیون سرمایه گذاری، بانک و بیمه اتاق بازرگانی تبریز در راستای سیاست های اقتصادی مقاومتی در سال رونق تولید در دوره نهم با موضوع «بررسی راهکارهای تامین سرمایه و منابع مالی واحد های تولیدی و صنعتی استان» برگزار شد.

عباس کمالی نائب رئیس اتاق تربزی و رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، بانک و بیمه اتاق با اشاره به این نکته که در اولین جلسه این کمیسیون در صدد آن هستیم تا با هم اندیشی مسئولان ارشد بانک های استان، سازمان تامین اجتماعی و فعالان اقتصادی استان در سال رونق تولید در جهت حل مسائل و مشکلات بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی  همکاری نماییم خاطر نشان کرد: این کمیسیون با توجه به هدف گذاری که از طرف صاحب نظران و متخصصان امر در حوزه این کمیسیون ارائه خواهد شد نقشه راه خود را تببین خواهد نمود.

رئیس کمیسیون با یادآوری این مورد که به خاطر نوسانات ارزی حاکم بر کشور واحد های تولیدی با مشکلات عدیده ای روبرو هستند؛ افزود: باید در سال رونق تولید با همدلی و هم افزایی بر مسائل و مشکلات موجود غلبه نموده و با اتکا به روح  قوانین و ایجاد تحولات مثبت اقتصای با کمک بانک ها در پویایی و شکوفایی اقتصادی استان ایفای نقش نماییم.
کمالی در خصوص اهداف اجرایی این کمیسیون گفت: کمیسیون در چهار کمیته تخصصی: مالیات،بیمه، بانک و سرمایه گذاری فعالیت خواهد نمود.

این گزارش حاکی است، یونس ژائله رئیس اتاق بازرگانی تبریز با اشاره به این نکته که بر اساس آخرین آمار ارائه شده از طرف مسئولان امر در رابطه با رشد نقدینگی در کشور  گفت مطمئناً تولید کنندگان و فعالان اقتصادی در این خصوص حرفی برای گفتن ندارند و این دولت ، بانک مرکزی و سازمان برنامه بودجه است که می بایست چرایی این میزان از نقدینگی در کشور که می تواند تورمی لجام گسیخته را با خود به همراه داشته باشد پاسخگو باشند و راهکارهای مناسب برای مواجه با آن را ارائه نمایند و تمهیداتی برای مقابله با تورم و حفظ اشتغال موجود و رونق تولید معمول دارند.

رئیس اتاق تبریز با تاکید بر این نکته که حمایت از توسعه واحد های تولیدی و صنعتی که اهلیت خود را برای تولید و صادرات در طول دهه های متمادی به اثبات رسانده اند را مهمترین راهکار برای موفقیت در مواجه با شرایط اقتصادی کنونی کشور خوانده و از مسئولان حاضر در جلسه خواست تا با حمایت از مدل، تولید، اشتغال، صادرات، جهت دهی مناسبی به منابع موجود در راستای تولید ثروت و توسعه اقتصادی استان ارائه نمایند.

مسئولان ارشد بانک های استان که درجلسه حضور داشتند با تاکید بر این نکته که بانک هاکمک به توسعه همه جانبه استان و کشور را دین و وظیفه ذاتی خود می دانند  حمایت از  واحد های تولیدی و صنعتگران واقعی را اولویت اساسی خود قلمداد کرده و اعلام کردند: با ارائه صورتهای مالی  و اطلاعات صحیح از طرف واحد های تولیدی فعال استان تلاش می نماییم منابع مالی در اختیار استان را در راستای رونق تولید و توسعه همه جانبه اقتصادی استان هزینه شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + یک =