کد خبر : 22555
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵

کلرپارس تبریز روزانه ۶۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید می‌کند

کلرپارس تبریز روزانه ۶۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی تولید می‌کند

کلرپارس تبریز

 مدیرعامل شرکت کلر پارس تبریز گفت: این شرکت روزانه ۶۰ هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده تولید و به بازار مصرف عرضه می کند.

به گزارش نگاه به نقل از ایرنا، ابوالفضل باباپور در گفت وگویی از راه اندازی خط جدید تولید شرکت کلرپارس خبر داد و افزود: در حال حاضر سه شیفت کاری در این واحد فعال است و با تولیدات کنونی توانایی رفع نیاز کشور را تا رفع بحران شیوع ویروس کرونا را داریم.
وی ابراز امیدواری کرد تولیدات کلرپارس بتواند در رفع مشکلات کنونی کشور اثرگذار بوده و تا حدی نگرانی‌های ناشی از بحران کروناویروس را کاهش دهد.
باباپور اظهار داشت: هم‌اکنون کلرپارس مواد ضدعفونی‌ کننده بر پایه آب اکسیژنه تولید می‌کند و با حداکثر ظرفیت مواد ضدعفونی ‌کننده بر پایه الکل را به بازارهای مصرف داخلی عرضه می کند.
وی ادامه داد: کلرپارس طی روزهای اخیر برای تولید محلول‌های ضدعفونی‌کننده سطوح با خاصیت میکروب‌زدایی سریع و بی بو با تمام توان وارد میدان شده و با راه‌اندازی خط تولید جدید “شیفت ایثار” را برای تامین موارد مورد نیاز کشور ایجاد کرده است.
باباپور افزود: این شرکت پیشتر آب اکسیژنه و پارافین کلره و چندین محصول مرتبط تولید می کرد که با توجه به شرایط موجود و شیوع کروناویروس توانستیم به محلولی برای ضدعفونی سطوح دست یافته و تولید کنیم.

بنا، به این گزارش، شرکت کلرپارس در سال ۱۳۶۶ توسط وزارت نیرو برای تامین کلر شرکت های آب و فاضلاب در تبریز طراحی و عملیات اجرایی آن با همکاری شرکت دنورا از ایتالیا از سال ۱۳۷۲ با ساخت و ساز و نصب تجهیزات آغاز شد و در نهایت در نمیه دوم سال ۱۳۷۷ به بهره برداری رسید.این کارخانه با اجرای طرح های توسعه ای مساحتی معادل ۲۱ هکتار را شامل می شود که طی سال های اخیر ظرفیت تولید کلر از ۲۰ تن را به بیش از ۵۰ تن در روز افزایش داده است.

محصولات کلرپارس در صنایعی مثل آب و فاضلاب، شوینده و بهداشتی، نیروگاه ها، دارویی و غذایی، پتروشیمی، پالایشگاه نفت و گاز، رنگ سازی، کاغذ سازی و نساجی مصرف می شود.
تولیدات این شرکت به ۲۵ کشور جهان صادر می شود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 17 =