کد خبر : 246
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۳۱

کسب رتبه اول در بخش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی/ مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان یاد می‌دهیم

کسب رتبه اول در بخش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی/ مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان یاد می‌دهیم

جعفر پاشایی با اشاره فعالیت تمام قوای آموزش و پرورش استان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از کسب رتبه اول این اداره کل در این امر خبر داد. به گزارش نگاه، جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف در نظر گرفته شده برای سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: رویکرد

جعفر پاشایی با اشاره فعالیت تمام قوای آموزش و پرورش استان در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از کسب رتبه اول این اداره کل در این امر خبر داد.

به گزارش نگاه، جعفر پاشایی در جلسه شورای آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اهداف در نظر گرفته شده برای سال تحصیلی جدید، عنوان کرد: رویکرد دستگاه تعلیم و تربیت برای سال جدید ارتقاء انگیزه تحصیلی و ارتقاء تدریس مربیان می‌‌باشد.

وی به اقدامات مهم در دوره وزیر سابق آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: علی رغم فعالیت‌‌های مهم در دوران آقای فانی، وزیر جدید نیز در روزهای اخیر اقدامات موثری را در حوزه بهبود وضعیت آموزش و پرورش انجام داده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان خاطرنشان ساخت: کیفیت بخشی برنامه‌‌ها، برنامه محوری بر مبنای نظام جامع برنامه‌‌ریزی، تکریم و منزلت معلمان، جلب مشارکت خیرین و پاسخ گویی مسئولانه به مردم از جمله اهداف این اداره کل می‌باشد.

وی از کسب رتبه اول آموزش و پرورش استان در بحث پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی خبر داد و  تصریح کرد: بررسی اقدامات و برنامه‌‌های مجموعه دستگاه‌‌های تعلیم و تربیت برای پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی باعث شد این افتخار نصیب استان ما بشود.

پاشایی با بیان اینکه آموزش و پرورش در بخش پیشگیری از آسیب‌‌های اجتماعی با تمام قوا وارد عمل شده است، ابراز داشت: در این راستا مهارت‌‌های زندگی در قالب برنامه درسی برای دانش آموزان آموزش داده می‌شود و مراکز پایگاه‌های چند منظوره سلامت عمومی نیز افتتاح شده است.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بیست + 12 =