کد خبر : 1512
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

کاهش چشمگیر آلودگی هوای تبریز

کاهش چشمگیر آلودگی هوای تبریز

فرماندار تبریز گفت: با احساس مسئولیت و همکاری دستگاه های متولی، کنترل مداوم وضعیت آلاینده ها توسط اداره کل حفاظت محیط زیست و عرضه سوخت یورو ۴ آلودگی هوای این کلانشهر نسبت به سال های قبل کمتر شده است. به گزارش نگاه، شهرتی فر با اشاره به سیاستهای دولت در راستای کاهش آلودگی هوا و

فرماندار تبریز گفت: با احساس مسئولیت و همکاری دستگاه های متولی، کنترل مداوم وضعیت آلاینده ها توسط اداره کل حفاظت محیط زیست و عرضه سوخت یورو ۴ آلودگی هوای این کلانشهر نسبت به سال های قبل کمتر شده است.

به گزارش نگاه، شهرتی فر با اشاره به سیاستهای دولت در راستای کاهش آلودگی هوا و اقدامات سالهای اخیر در این راستا گفت : خوشبختانه با احساس مسئولیت دستگاه های متولی ، کنترل مداوم وضعیت آلاینده ها توسط اداره کل حفاظت از محیط زیست و عرضه ی سوخت یورو ۴ هوای کلانشهر تبریز آلودگی کمتری نسبت به سالهای قبل داشته است.

فرماندار شهرستان تبریز همچنین ۷۰ درصد آلودگی هوای شهر تبریز را حاصل از تردد خودروها عنوان داشت و بر ضرورت ارائه ی راهکار مناسب و عملی حل مشکل ترافیک و کاهش تردد خودروهای تک سرنشین تاکید کرد.

وی تولید و عرضه ی سوختهای استاندارد و تلاش نظارتی اداره کل حفاظت از محیط زیست را ستود و گفت : حتما باید درخصوص اقدامات دستگاه ها و تلاشهایی که برای رفع مشکلات و موانع انجام می گیرد اطلاع رسانی شوند تا مردم درجریان امر قرار بگیرند.

در ادامه ی جلسه روح اللهی مدیر شرکت تولید و پخش فرآورده های نفتی به توزیع روزانه ی  ۸۰۰ هزار لیتر بنزین و ۴۰۰ هزار لیتر گازوئیل در کلانشهر تبریز اشاره کرد و گفت : عرضه ی بنزین و گازوئیل در کلانشهر تبریز تماما یورو ۴ و طبق استانداردهای زیست محیطی است و ازطریق ۱۵۳ جایگاه عرضه ی بنزین و ۱۱۲ جایگاه دومنظوره (بنزین و گازوئیل) توزیع می گردد.

دومین کارگروه کاهش آلودگی هوای کلانشهر تبریز با بررسی بندهای دستور جلسه ، استماع نظرات اعضاء ، اتخاذ تصمیمات مقتضی و ابلاغ به دستگاه های مسئول پایان یافت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 − 3 =