کد خبر : 4202
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴

کاندیداها در مناظرات نسبت به رفع شائبه‌های پیرامون خود شفاف‌سازی کنند/ لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی

کاندیداها در مناظرات نسبت به رفع شائبه‌های پیرامون خود شفاف‌سازی کنند/ لزوم رعایت اخلاق انتخاباتی

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی معتقد است کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات، نسبت به رفع شائبه‌های پیرامون خود شفاف‌سازی کنند. به گزارش نگاه به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی، در خصوص لزوم رعایت اخلاق از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی معتقد است کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات، نسبت به رفع شائبه‌های پیرامون خود شفاف‌سازی کنند.

به گزارش نگاه به نقل از فارس، احمد علیرضابیگی، در خصوص لزوم رعایت اخلاق از سوی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، اظهار داشت: حضور کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در مناظرات قطعا آثار مثبتی را به دنبال دارد زیرا از بین این افراد شرکت کننده یک نفر بعد از کسب آرا مردمی به عنوان منتخب ملت ایران ایفای نقش کند.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رعایت اخلاق از سوی کاندیداها، بیان کرد: لازم است کاندیداها به گونه‌ای رفتار کنند که رفتار آن‌ها به عنوان یک فضیلت برازنده برای ملت ایران باشد.

عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رفتار کاندیداها باید به نحوی باشد که بتوان بعنوان الگو در جامعه از آن‌ها یاد کرد، گفت: در حال حاضر که یک مرحله از مناظرات انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده، مشکل خاصی که بتوان بداخلاقی یا بی اخلاقی نامید را مشاهده نکرده‌ام.

علیرضابیگی با بیان اینکه موضوعاتی که در جامعه پیرامون کاندیداها مطرح است در مناظرات نیز طبیعتا بیان می‌شود، ادامه داد: اقدام مناسب این است که کاندیداها در مناظرات نسبت به مباحث مطروحه پیرامون خود، بتوانند استفاده صحیح را ببرند و اگر شائبه‌ای وجود دارد، شفاف سازی کنند.

وی افزود: روشن کردن موضوعات و برطرف کردن تردیدهایی که ممکن است در اذهان مردم وجود داشته باشد، سبب می شود که بتوان از برگزاری مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی مثبتی داشت.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − پانزده =