کد خبر : 21288
تاریخ انتشار : شنبه ۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

کاندیداها تنها خودشان را تبلیغ کنند/ فتنه ۸۸ هجمه علیه اسلامیت و جمهوریت بود

کاندیداها تنها خودشان را تبلیغ کنند/ فتنه ۸۸ هجمه علیه اسلامیت و جمهوریت بود

امام جمعه تبریز یادآور شد: هنوز انتخاباتی برگزار نشده بود که عده‌ای به دنبال تشکیل کمیته صیانت از آرا شدند و هجمه علیه اسلامیت و جمهوریت کشور از جمله برنامه‌های فتنه گران شد. به گزارش سهند، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه

امام جمعه تبریز یادآور شد: هنوز انتخاباتی برگزار نشده بود که عده‌ای به دنبال تشکیل کمیته صیانت از آرا شدند و هجمه علیه اسلامیت و جمهوریت کشور از جمله برنامه‌های فتنه گران شد.

به گزارش سهند، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با بیان اینکه از جمله مصادیق تقوا، رعایت تقوای انتخاباتی است، اظهار داشت: به کاندیداها و طرفدارانشان بارها توصیه کرده‌ام که تنها خودتان را تبلیغ کنید.

وی با تبیین شاخصه‌های نماینده مناسب برای مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان ساخت: انقلابی، در خط امام بودن، رعایت تقوا، رو راست بودن، بی ریا بودن از شاخصه‌های اصلی یک کاندیدای مجلس است.

آل هاشم با اشاره به روز نهضت سواد آموزی در کشور تاکید داشت: قبل از انقلاب چند نهاد برای سواد آموزی وجود داشت که هیچ کدام کارایی امروز نهضت سواد آموزی را نداشتند.

وی ادامه داد: به فرمان حضرت امام(ره)، دی ماه ۱۳۵۸ نهضت سواد آموزی تاسیس و خیر برکات فراوانی به وجود آورد و این خیر برکت موجب شد تا نرخ باسوادی در ایران در سال‌های اخیر خصوصا در سرشماری سال ۹۵، به بیش از ۹۰ درصد برسد.

امام جمعه تبریز همچنین با اشاره به ۵ دی ماه سالروز تشکیل سپاه حفاظت هواپیمایی سپاه ابراز داشت: امروز کشور ایران امن ترین خطوط هوایی را دارد و این به برکت خون‌هایی است که در این راه ریخته شده است.

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم با اشاره به فرا رسیدن سالروز ۹ام دی ماه خاطرنشان ساخت: مردم تبریز، شما به وظیفه انقلابی خود در ۸ دی یعنی یک روز زودتر از بقیه شهرها عمل کردید و پایبندی خود را به انقلاب نشان دادید.

وی ادامه داد: سه عنصر اصلی در بی اثر کردن فتنه ۸۸ دخیل بود. اولی، رهبری و‌مدیریت بی نظیر رهبر انقلاب؛ دوم، بصیرت مردم و سوم، رابطه عمیق بین امام و امت و این سه عنصر وعده الهی خداوند بود.

آل هاشم با بیان اینکه فتنه ۸۸ پیامدهای زیادی برای مردم و کشور داشت، ادامه داد: یکی از پیامدهای منفی فتنه ۸۸، حرمت شکنی علیه باورهای دینی بود و دومی ساختار شکنی علیه نهادهای قانونی کشور بود.

وی افزود: هنوز انتخاباتی برگزار نشده بود که عده‌ای به دنبال تشکیل کمیته صیانت از آرا شدند و هجمه علیه اسلامیت و جمهوریت کشور از جمله برنامه‌های فتنه گران شد.

امام جمعه تبریز با اشاره به راهبرد دشمنان در قضایای اخیرتاکید داشت: راهبرد دشمن در اغتشاشات ۹۸، خشونت زیاد علیه مردم و اماکن، غارت اموال، سرعت در تخریب اموال، استفاده از زنان برای اغتشاش، اصرار بر آشوب حتی با نفرات کم و کشته سازی جدی بود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + 5 =