کد خبر : 21682
تاریخ انتشار : جمعه ۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸

کاندیداها به جای تبلیغات کاغذی و دعوای سیاسی، برنامه ارائه دهند

کاندیداها به جای تبلیغات کاغذی و دعوای سیاسی، برنامه ارائه دهند

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز ضمن انتقاد از تبلیغات گسترده کاغذی برخی کاندیداها گفت:به جای تبلیغات کاغذی، برنامه ارائه دهید. به گزارش سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلی اعظم امام(ره) این شهر با اشاره به موضوع تقوا

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در خطبه های امروز نماز جمعه تبریز ضمن انتقاد از تبلیغات گسترده کاغذی برخی کاندیداها گفت:به جای تبلیغات کاغذی، برنامه ارائه دهید.

کاندیداها به جای تبلیغات کاغذی و دعوای سیاسی، برنامه ارائه دهند

به گزارش سهند حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در خطبه های نماز جمعه تبریز در مصلی اعظم امام(ره) این شهر با اشاره به موضوع تقوا گفت: از مصادیق بی تقوایی که در کلام معصوم(ع) آمده، قسم خوردن است که انسان را به لبه پرتگاه جهنم می برد.


مکتب فاطمی

وی در ادامه با بیان اینکه جامع ترین مکتب انسانی، مکتب فاطمی است،افزود: فاطمه زهرا(س) یک شخص نیست بلکه جریان و منظومه فکری و مکتب است.

خانواده سالم و جامعه سالم

خطیب جمعه تبریز ادامه داد: انسان سازی از نهاد خانواده صورت می گیرد و خروجی خانواده سالم در جامعه اثرگذار است.

وی تاکید کرد: جامعه سالم یا ناسالم برآیند سلامت یا عدم سلامت خانواده است. نتیجه خانواده سالم، بروز زمامداران و دولت سالم است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: مکاتب کمونیسم شوروی سابق و لیبرال دموکراسی آمریکای رو به افول، که ادعای انسان سازی دارند، هر دو مفسده برانگیز است.

وی بیان داشت: تنها مکتب انسان ساز، مکتب فاطمی است و هر جه زمان می گذرد، حضرت زهرا(س) بیشتر برای جهانیان شناخته می شود.

مصادیق نماینده شاخص انقلاب

حجت الاسلام آل هاشم در ابتدای خطبه دومم با بیان اینکه یکی از مصادیق تقوا، تقوای انتخاباتی است، اظهار داشت:  بهترین تبلیغات انتخاباتی، اثبات خود و عدم نفی دیگران است.

وی خطاب به مردم گفت: کسانی را برای رسیدن به مجلس انتخاب کنید که به درد کشور و مردم بخورند و با مردم یگانه و صمیمی باسند و از فساد و اشرافیگری دور باشند.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: کاندیدایی را انتخاب کنید که با دشمنان ملاحظه نداشته باشند بلکه ملاحظه مردم و کشور را داشته باشند.

پرهیز از تبلیغات کاغذی

وی ضمن انتقاد از تبلیغات گسترده کاغذی کاندیداها گفت: با وجود مشکل کاغذ و چاپ کتاب دانش آموزان، شنیده شده برخی کاندیداها اقدام به چاپ پوسترهای بسیار زیاد کرده اند.

نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: مشکل امروز مردم با چاپ پوستر حل نمی شود، مشکل امروز کشور اشتغال، تعطیلی واحدهای تولیدی، مشکلات اخلاقی و… است و کاندیداها برای این مسایل برنامه دهند.

وی گفت: کاندیداها به جای دعواهای سیاسی و حزب بازی به فکر حل مشکلات مردم باشند.کاندیداها تبلیغات کاغذی را کم کنند و از دیوارنویسی در معابر عمومی خودداری کنند.

نماز جمعه با امام امت

خطیب جمعه تبریز در ادامه به برگزاری نماز جمعه هفته گذشته تهران با حضور رهبر انقلاب اشاره کرده و گفت: این رویداد درست در سالروز اقامه اولین نماز جمعه ایشان در سال ۵۸ و بعد از دو هفته پرحادثه و با شرکت پرشکوه مردم بسیار حائز اهمیت بود.

وی بیان داشت: عظمت نماز جمعه هفته گذشته تهران یک یوم الله در تاریخ انقلاب اسلامی بود،

راهپیمایی مردم عراق

حجت الاسلام آل هاشم با اشاره به مسایل بین المللی گفت: امروز مردم عراق با راهپیمایی پرشکوه خواستار خروج آمریکا از کشور خود هستند.

وحدت و انتخابات

وی وحدت را نیاز کنونی کشور در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی دانست و افزود: یکی از اهداف دشمن در آستانه انتخابات، ایجاد اختلاف بین مردم و مسئولین و دلسرد کردن نسبت به انتخابات است.

امام جمعه تبریز تصریح کرد: دشمنان درصدد کمرنگ کردن دستاورد تشییع میلیونی سردار سلیمانی و سیلی موشکی به آمریکا هستند.

خطیب جمعه تبریز تاکید کرد: انتخابات امسال باید به مانور قدرت و وحدت تبدیل شود و نباید اختلافات با افراد جوری شود که دشمن فکر کند ما به جان هم افتاده ایم.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × پنج =