کد خبر : 29179
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۶

کالا‌های دپو شده در انبار‌های اموال تملیکی هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند

کالا‌های دپو شده در انبار‌های اموال تملیکی هرچه زودتر تعیین تکلیف شوند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: شعب تعزیرات حکومتی باید هرچه سریعتر وضعیت کالا‌های دپو شده در انبار‌های سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی استان را تعیین تکلیف کنند.

به گزارش نگاه،  یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی با اشاره به بازدید از انبار‌های دپوی کالا‌های قاچاق سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان در گمرک تبریز به همراه دادستان عمومی و انقلاب تبریز،گفت: شعب مربوطه باید پرونده‌هایی را که تاکنون رای آن‌ها صادر نشده در اسرع وقت رسیدگی و حکم لازم را صادر کنند.

وی با تاکید بر لزوم جلوگیری از انباشت کالا در انبارها، اظهار داشت: پس از نهایی شدن رای پرونده ها، کالا‌هایی که از موضوع قاچاق خارج شده و به آن‌ها رای برائت داده شده، باید به صاحبان خود برگردانده شوند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت: کالا‌های غیربهداشتی و غیرقابل مصرفی نیز که خطری برای سلامت مردم هستند و رای به معدوم شدن آن‌ها صادر شده است باید زودتر معدوم شوند.

یوزباشی ادامه داد: کالا‌هایی نیز که بر اساس رای نهایی صادر شده باید به مزایده گذاشته شوند باید مقدمات برگزاری مزایده آن‌ها فراهم و هرچه زودتر به مزایده گذاشته شوند تا از انباشت کالا در انبار‌ها جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه قبلا کالا‌ها در انبار‌های دپوی سازمان جمع آوری اموال تملیکی استان بدون نظم انبار می‌شدند، یادآوری کرد: پس از بازدید معاون اول رئیس جمهوری از انبار مرکزی سازمان اموال تملیکی و تاکید بر تسریع در رسیدگی و ساماندهی مشکلات انبار‌های این سازمان و نظم بخشی به کالا‌های انبار شده، اقدامات لازم برای نظم بخشی و مرتب کردن کالا‌ها در انبار‌های استان انجام شده است و هم اکنون کالا‌ها به صورت مرتب و منظم در آن‌ها انبار شده اند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 + چهارده =