کد خبر : 6989
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۸:۴۵

کارگران آذربایجان شرقی، دولت را به حمایت جدی تر فرا می خوانند

کارگران آذربایجان شرقی، دولت را به حمایت جدی تر فرا می خوانند

 دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: در آستانه هفته کارگر، نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی از سوی ستاد گرامیاشت هفته کارگر آذربایجان شرقی افتتاح شد. به گزارش نگاه، “کریم صادق زاده تبریزی” بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در جمع اصحاب رسانه، به مشکلات کارگران  و واحدهای  تولیدی  استان در حوزه های مختلف

 دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز گفت: در آستانه هفته کارگر، نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی از سوی ستاد گرامیاشت هفته کارگر آذربایجان شرقی افتتاح شد.

به گزارش نگاه، “کریم صادق زاده تبریزی” بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت هفته کارگر در جمع اصحاب رسانه، به مشکلات کارگران  و واحدهای  تولیدی  استان در حوزه های مختلف اشاره کرد و گفت: تلاش های خوبی برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی در دوران ریاست جمهوری روحانی صورت گرفته است ولی هنوز تولید کنندگان و صاحبان صنایع استان ما با مسایل مختلفی روبرو هستند که برای رفع آن ها نیازمند حمایت جدی و تدبیر ویژه رییس جمهوری و وزراء می باشیم که سفر رئیس جمهور به تبریز فرصت بسیار خوبی در این زمینه ایجاد می کند.

وی با اشاره به پیشرو بودن هفته کارگر افزود: هفته کارگر به نام کارگران شریف و زحمتکش که عمر گرانبهای خویش را در کنار چرخ های عظیم تولیدی و صنعتی برای تامین نیاز های جامعه سپری می کنند نامگذاری شده است تا ذره ای از زحمات طاقت فرسای این سربازان و پاسداران سنگرهای تولید و خدمت قدر دانی شود.

وی اظهار کرد: در آستانه فرا رسیدن هفته کارگر، نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی از سوی مرکز آموزش عالی کاربردی خانه کارگر تبریز و ستاد گرامیداشت هفته کارگر آذربایجان شرقی و با همکاری سازمان توسعه عمران عون ابن علی و پارک طبیعت شهرداری تبریز طی آئین پرشوری در نگارخانه عینالی افتتاح شد.

صادق زاده همزمانی سفر رئیس جمهوری به آذربایجان شرقی با هفته گرامیداشت مقام کارگر در این استان را فرصتی بسیار مناسب برای طرح و پیگیری مشکلات جامعه کارگری دانست و اذعان کرد: انجام این سفر فرصتی بسیار تاریخی است تا جامعه کار و تولید آذربایجان شرقی از حضور رئیس جمهوری و اعضای هیأت دولت برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی استفاده کرده و بستر لازم را برای تحقق شعار سال مقام  معظم رهبری مبنی بر حمایت از تولید کالای ایرانی فراهم کنند.

دبیر ستاد گرامیداشت هفته کارگر آذربایجان شرقی با اشاره به برنامه های هفته کارگر در آذربایجان شرقی افزود: برنامه های مختلفی از جمله گردهمایی، سخنرانی، جشنواره کارآفرینی، جشنواره عکس، برنامه های ورزش کارگری، کوه پیمایی از سوی ستاد بزرگداشت هفته کارگر استان برای کارکران پیش بینی شده و امیدواریم در این برنامه ها بتوانم مسایل کارگری را به نحو شایسته ای در معرض  دید عموم قرار دهیم.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ توسط مقام معظم رهبری به نام سال حمایت از کالای ایرانی تصریح کرد: باید در تمامی سازمان ها، ارگان ها و نهاد ها و در بخش های مختلف جامعه ایران اسلامی تلاش کنیم که شعار خرید کالای ایرانی در جهت حمایت از اشتغال کارگران تنها به عنوان یک شعار باقی نماند بلکه با تلاش، مدیریت و نظارت این شعار را به واقعیت در عمل تبدیل کنیم.

صادق زاده ادامه داد: لازم به ذکر است نمایشگاه توانمندی و کارآفرینی با شعار شهر توانا با شهروندان کارآفرین به مناسبت هفته کارگر در ۴۰ غرفه شامل صنایع دستی، محصولات چرمی، بافتنی، نقره و زیورآلات، سرویس آشپزخانه، سوغاتی، محصولات آرایشی بهداشتی و نمایشگاه فرش و مبلمان از ۳۰ فروردین لغایت ۱۱ اردیبهشت ماه سال جاری از ساعت ۱۵ الی ۲۰ در تفرجگاه کوه عون ابن علی در خدمت همشهریان جهت بازدید می باشد.

وی در پایان با دعوت از  تمامی اقشار مختلف مردم به ویژه  کارگران و تمامی فعالان حوزه های کارگری استان برای استقبال تاریخی و حماسی از روحانی و هیات دولت گفت: کارگران این استان برای تحقق شعار سال مقام معظم رهبری آمادگی کامل داشته و از دولت دوازدهم انتظار دارند آنان را در این امر مهم یاری کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

15 − 6 =