کد خبر : 22046
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۸

کارشکنی علیه تراکتور در سیرجان/ اتهام دوپینگ، نتیجه شکست باج‌خواهی

کارشکنی علیه تراکتور در سیرجان/ اتهام دوپینگ، نتیجه شکست باج‌خواهی

دوپینگ

کارشکنی مسئول ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان علیه تیم تراکتور و اتهام دوپینگ به بازیکنان این تیم با شکست مواجه شد.

به گزارش آناج، پس از اتمام دیدار تیم‌های گل‌گهر و تراکتور در هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال به میزبانی ورزشگاه امام (ع) سیرجان، تصاویری از رختکن تیم میهمان منتشر شد که سرنگ‌های مشکوکی را در کف زمین نشان می‌داد و انتشار این تصاویر حواشی را برای تیم تراکتور ایجاد کرد.

در واقع، وجود لاشه این سرنگ‌ها در رختکن تیم تراکتور، شائبه و اتهام دوپینگ بازیکنان این تیم را مطرح نمود، این درحالی است که از سویی دیگر، تزریق آمپول‌های تسکین درد عضلانی حاوی مواد مجاز نیز در بسیاری از تیم‌ها مرسوم بوده و ازاین‌رو، حتی با فرض استفاده از این سرنگ‌ها، نوع آن هم جای بحث داشت. 

ماجرای این سرنگ‌ها چه بود؟

میرمعصوم سهرابی، سرپرست باشگاه تراکتور درباره این موضوع اظهار داشت: مسئولان رختکن ورزشگاه پس از بازی از سرپرست تیم پیراهن اشکان دژاگه را خواسته که وفتی موافقت نشد، تهدید کرد و از سرپرست درخواست مالی کرد و به دلیل مخالفت سرپرست باشگاه اقدام به چنین صحنه‌سازی کرد.

وی افزود: اگر به تصاویر هم دقت کنید مشخص است که این تصاویر ساختگی بوده و نحوه قرار گرفتن این سرنگ‌ها کف رختکن کاملا این موضوع را نشان می‌دهد.

سرپرست باشگاه تراکتور در پایان گفت: از مسئولان هیات فوتبال استان کرمان درخواست کرده‌ایم با این موضوع برخورد کنند چرا که این اتفاق اولین بار نیست که رخ می‌دهد.

واکنش هیات فوتبال کرمان

به دنبال درخواست باشگاه تراکتور، هیات فوتبال استان کرمان اقدام به بررسی کلیپ پخش شده از رختکن تیم تراکتور نموده و اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد:

“نظر به کلیپ پخش شده از سوی احدی از کارکنان مجموعه ورزشی امام علی (ع) سیرجان با محتوای عدم رعایت نظافت رختکن از سوی تیم فوتبال تراکتور و توضیحات او و اخبار و گزارش‌ها واصله و حواشی ایجاد شده بررسی لازم بعمل و این کمیته اعلام می‌دارد:

۱- محتوای این کلیپ هیچ ارتباطی به نظر هیات فوتبال و باشگاه گل‌گهر ندارد و مسئولیت هرگونه عواقب و حاشیه‌های ناشی از انتشار فیلم به عهده شخص منتشر کننده آن می‌باشد و این هیئت برای انتشار هر گونه پُست و مطلب مرتبط با فوتبال سیرجان و لیگ، از رسانه‌های متعلق به هیات استفاده می‌نماید؛ لذا ضمن رد تمامی محتوای کلیپ منتشر شده به خاطر عدم هماهنگی با هیات و ناظر بازی در زمان وقوع، به فرد خاطی به لحاظ ابراز ندامت تذکر کتبی داده شد و مقرر گردید برای بررسی ادعا و صحت و سقم ماجرا تمامی دوربین‌های مدار بسته مجموعه با حضور دبیر کمیته انضباطی و حراست ورزشگاه مورد بازبینی قرار گیرند.

۲- این هیات به سلامت رفتار حرفه‌ای تمامی باشگاه‌های حاضر در لیگ برتر و دسته اول کشور خصوصا تیم مردمی، با اصالت و ریشه دار تراکتور اذعان داشته و به عنوان نماینده هیات فوتبال استان کرمان تمام تلاش خود را برای برگزاری یک رقابت سالم بدون حاشیه بکار خواهد بست و به عنوان میزبان برگزاری رقابت‌های لیگ هم، میزبانی را آنگونه که شایسته تمام مردم شریف سیرجان و استان کرمان است به عمل خواهد آورد و با تمام جریان‌ها و افرادی که در ناپاک جلوه دادن فوتبال نفش بازی می‌کنند به سهم خود مبارزه می‌کند.”

شناسایی مسئول انداختن سرنگ‌ها

در ادامه این بررسی‌ها، اصغر حدیدی، رئیس هیات فوتبال سیرجان از شناسایی فردی که سرنگ‌های مشکوک را در رختکن تیم تراکتور انداخته بود، خبر داده و بیان کرد: بعد از بازی با تراکتور ویدئویی از طرف افراد ورزشگاه امام علی (ع) پخش شد که باعث تکدر خاطر تراکتوری‌ها شد. این حواشی ربطی به تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان نداشت‌.

وی افزود: کسی که سرنگ در رختکن تراکتور انداخته، از پرسنل خدمات ورزشگاه امام علی است و دلیل او در مورد این کار معلوم نیست و بدون هماهنگی هیات فوتبال این کار را انجام داده است اما او پس از این کار ابراز ندامت و اظهار کرده سرنگ‌ها در رختکن حضور داشته و فقط به خبرنگار‌ها واگذار کرده است و زیر بار پخش آن‌ها در رختکن تراکتور نرفته است. دوربین‌ها را بررسی می‌کنیم مطمئنا اگر توسط این فرد انجام شده باشد باید جریمه شود.

حدیدی در پایان گفت: این فرد همان کسی است که اتفاقات پشت دروازه حریف گل‌گهر سیرجان را در ۲ سال گذشته در لیگ یک رقم زد و حواشی زیادی در زمان به وجود آورد. اما حالا اظهار کرده خود پشیمان است. فوتبال سیرجان مظلوم و آبرودار بوده و به حد کافی به همه شناخته شده است و نباید این حواشی به فوتبال شهر ما ورود کند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 − 8 =