کد خبر : 5748
تاریخ انتشار : سه شنبه ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۱

چهره جدیدی که از استاندار جدید ترسیم خواهد شد/ تثبیت آرامش و دوری از رفتارهای تند درمان التهاب های اقتصادی استان

چهره جدیدی که از استاندار جدید ترسیم خواهد شد/ تثبیت آرامش و دوری از رفتارهای تند درمان التهاب های اقتصادی استان

استان ما علیرغم تلاش فراوان با التهاب های اقتصادی مواجه است. لازمه درمان این‌التهاب ها، تثبیت آرامش و سکینه و دوری از رفتارهای تند و تنش زاست. مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی منصوب شد. او از اردبیل به تبریز می آید تا جایگزین جبارزاده ای شود که راهی تهران شده است. خدابخش

استان ما علیرغم تلاش فراوان با التهاب های اقتصادی مواجه است. لازمه درمان این‌التهاب ها، تثبیت آرامش و سکینه و دوری از رفتارهای تند و تنش زاست.

مجید خدابخش به عنوان استاندار جدید آذربایجان شرقی منصوب شد. او از اردبیل به تبریز می آید تا جایگزین جبارزاده ای شود که راهی تهران شده است.

خدابخش را می توان در زمره اصلاح طلبان بحساب آورد، اما نه از اصلاح طلبان ساختارشکن و تندرو. سابقه، کارنامه و رزومه او نشان میدهد خدابخش اصلاحطلبی معتدل و حتی با رگه هایی ارزشمدار است که تندی و رفتارِ رادیکال در وی جایی ندارد. در یک کلام او را میتوان از معتدلین اصلاحات نامید و این خبر خوبی برای آذربایجان شرقی است.

انتظار از خدابخش حرکت بر مشی اعتدال بمعنی حقیقی کلمه است.

نگاهی به عملکرد دولت یازدهم در آذربایجان شرقی به خصوص در حوزه سیاسی نشان می دهد انتصاب برخی چهره های غیراعتدالی و افراطی در مناصبی چون فرمانداری برخی شهرستان ها مشکلاتی پدید آورد و تعدادی از شهرستانها گرفتار دور باطلی از افراط و تندروی گردیدند.

امید می رود با استقرار خدابخش در عمارت استانداری آذربایجان شرقی، مسیر اصلاح و بازگشت به اعتدال در بدنه مدیران ارشد دولت در استان و شهرستان ها آغاز شود. چرا که نفع همه اعم از مسئولین و مردم در آن است.

شرایط کشور و تشدید رفتار خصمانه غرب، ضرورت اجتناب از رفتارهای تند را دو چندان میکند. اولین گام برای حرکت در مسیر اعتدال و میانه روی، انتصاب مدیران و فرماندارانی است که تندوری در مشی آنها جایی نداشته باشد.

سوابق خدابخش میتواند ما را برای داشتن استانی عاری از هنجارشکنی و بالاتر از آن قانون شکنی و رفتارهای قبیله ای امیدوار سازد.

استان ما علیرغم تلاش فراوان با التهاب های اقتصادی مواجه است. لازمه درمان این‌التهاب ها، تثبیت آرامش و سکینه و دوری از رفتارهای تند و تنش زاست.

از سوی دیگر، بدیهی است که سایر گروهها و جناح ها و حتی دستگاه ها [به طریق اولی] باید استاندار جدید را برای تحقق اهداف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دولت و نظام یاری کنند.

علی ایحال، از امروز چهره جدیدی از خدابخش در استان مهم آذربایجانشرقی ترسیم می شود.

پس از پایان ماموریت خدابخش در کسوت استانداری آذربایجانشرقی می توان بیشتر و بهتر درباره او قضاوت کرد. 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 15 =