کد خبر : 42576
تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۳۴

استاندار آذربایجان‌شرقی؛

پیری جمعیت آذربایجان‌شرقی بسیار نگران کننده است

پیری جمعیت آذربایجان‌شرقی بسیار نگران کننده است
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیری جمعیت در استان گفت: علاوه بر کارهای عمرانی و فیزیکی گروه های جهادی، توجه شود که رشد جمعیت استان ما کمتر از متوسط کشور بوده و این بسیار نگران کننده می باشد آن هم در استانی که در بسیاری از کارهای صنعتی، فرهنگی، انقلابی و ارزشی پیشرو است.

به گزارش نگاه، مالک رحمتی در دیدار نمایندگان گروه های جهادی با وی اظهار کرد: مسئله ای که برای گروه های جهادی مهم است ارائه و ترویج تفکر جهادی برای جامعه است.

وی ادامه داد: در کنار کارهای عمرانی گروه های جهادی که اجر آنها قابل تصور نیست، باید تفکر جهادی، مدیریت جهادی، اندیشه جهادی و مکتب جهادی را در جامعه ترویج دهیم تا کارهای جهادی حداکثر تأثیرگذاری را داشته باشد.رحمتی با تاکید بر اینکه عملکرد گروه های جهادی نباید تنها در کارهای فیزیکی خلاصه شود، افزود: بنابر دستور مقام معظم رهبری، جهاد تبیین مقدم بر بسیاری از فعالیت های دیگر است.

استاندار آذربایجان شرقی، گفت: اگر ما بتوانیم تفکر جهادی، مدیریت جهادی و مکتب حضرت امام (ره) را در جامعه تزریق کنیم، مسیر برای فعالیت های گروه های جهادی هموارتر خواهد شد.وی با اشاره به پیری جمعیت ادامه داد: علاوه بر کارهای عمرانی و فیزیکی گروه های جهادی، توجه شود که رشد جمعیت استان ما کمتر از متوسط کشور بوده و این بسیار نگران کننده می باشد آن هم در استانی که در بسیاری از کارهای صنعتی، فرهنگی، انقلابی و ارزشی پیشرو است.

رحمتی با بیان اینکه وظیفه گروه های جهادی تنها در رفع محرومیت زدایی خلاصه نمی شود و آنها در عرصه های مهم فرهنگی نیز فعالیت داشته باشند، افزود: ماموریت جدید گروه های جهادی جوانی جمعیت باشد و برای استان یک اتفاق جهادی بیفتد تا از بحران سال های آینده جلوکیری شود.

استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اینکه وقتی موفقیم که مدیریت جهادی را در کشور حاکم کنیم، اظهار داشت: یکی از اولویت های مهم ما این است که تلاش کنیم تا تفکر و اندیشه مدیریت جهادی را در لایه های مدیریت استانی جاری کنیم.وی با تاکید بر اینکه فرهنگ مدیریت جهادی همانند دوران دفاع مقدس بر جامعه حاکم شود، ادامه داد: در دولت سیزدهم بتوانیم در زمینه تثبیت فرهنگ جهادی به موفقیت دست یابیم.رحمتی خطاب به مدیران استان گفت: همه نگاه مدیران اجرایی، جهادی باشد و برای پیگیری مشکلات جامعه حضور میدانی داشته باشند و برای اجرایی شدن این امر نیازمند گروه های جهادی هستیم، چون مجاهدان اصلی راه پیشرفت، گروه های جهادی است.

وی افزود: مدیران گروه های جهادی را بزرگترین تکلیف و فرصت بدانند تا با این ظرفیت به وظیفه خود که خدمت به مردم است، به بهترین نحو استفاده کنند.

 

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 1 =