کد خبر : 11616
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳

پیرمرد ولزی از تراکتور پیاده شد/ توشاک خزان تبریز را هم ندید چه برسد به برف!

پیرمرد ولزی از تراکتور پیاده شد/ توشاک خزان تبریز را هم ندید چه برسد به برف!

سرمربی پرآوازه تیم تراکتورسازی ایران را ترک کرد تا شایعات مربوط به اخراج وی به واقعیت مبدل شود. به گزارش آوای سهند، جان توشاک، سرمربی ولزی و پرآوازه تیم تراکتورسازی بامداد امروز (دوشنبه) از طریق فرودگاه تبریز ایران را به مقصد کشورش ترک کرد تا شایعات پیرامون اخراج وی رنگ واقعیت به خود بگیرد. توشاک

سرمربی پرآوازه تیم تراکتورسازی ایران را ترک کرد تا شایعات مربوط به اخراج وی به واقعیت مبدل شود.

به گزارش آوای سهند، جان توشاک، سرمربی ولزی و پرآوازه تیم تراکتورسازی بامداد امروز (دوشنبه) از طریق فرودگاه تبریز ایران را به مقصد کشورش ترک کرد تا شایعات پیرامون اخراج وی رنگ واقعیت به خود بگیرد.

توشاک درحالی از تراکتور پیاده شد که بعد از بازی با صنعت نفت در جام حذفی که با حذف ناباورانه و زودهنگام سرخ‌پوشان فرجام یافت، اخباری در فضای مجازی پخش شد مبنی بر اینکه وی در آستانه اخراج از تراکتورسازی قرار گرفته است.

این اخبار با عدم حضور پیرمرد ولزی در تمرین ریکاوری روز شنبه شدت یافته و حتی عنوان شد که توشاک با دستور زنوزی از حضور در تمرینات منع شده است تا اینکه بالاخره با سفر این مربی به کشورش تایید شد.

بدین‌ترتیب سرمربی تراکتورسازی در شرایطی از سمت خود برکنار شد که ۱۰۰ روز هم از زمان حضور وی در تبریز نگذشته بود و به اصطلاح معروف وی نه تنها برف بلکه خزان تبریز را هم ندید!

این درحالی است که تیم تراکتورسازی در لیگ برتر با توشاک روی نوار موفقیت قرار گرفته بود و این تیم با کسب ۷ امتیاز در سه بازی اخیر خود به جمع مدعیان اضافه شده بود.

گفتنی است؛ محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی درحال حاضر در کشور روسیه حضور دارد که پس از بازگشت وی به تبریز تصمیمات در خصوص سرمربی جدید این تیم اتخاذ خواهد شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × پنج =