کد خبر : 9135
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۸:۰۱

پشت پرده استعفای فرشید گلزاده مدیر فروشگاه رفاه/ آیا رفاه ورشکست شده است؟

پشت پرده استعفای فرشید گلزاده مدیر فروشگاه رفاه/ آیا رفاه ورشکست شده است؟

شنیده‎ها حکایت از بدهی ۳۰۰۰ میلیارد ریالی فروشگاه رفاه به تامین کنندگان کالا و عدم تامین قسط دوم فروش سهام این فروشگاه به مبلغ ۱۱۴میلیارد ریال با سررسید ۱۵ فروردین ۹۷ دارد. به گزارش آوای سهند ، به نقل از اسکان نیوز، نزدیک به ۱۰روز گذشته بود که خبر استعفای فرشید گلزاده مدیر عامل فروشگاه رفاه و

شنیده‎ها حکایت از بدهی ۳۰۰۰ میلیارد ریالی فروشگاه رفاه به تامین کنندگان کالا و عدم تامین قسط دوم فروش سهام این فروشگاه به مبلغ ۱۱۴میلیارد ریال با سررسید ۱۵ فروردین ۹۷ دارد.

به گزارش آوای سهند ، به نقل از اسکان نیوز، نزدیک به ۱۰روز گذشته بود که خبر استعفای فرشید گلزاده مدیر عامل فروشگاه رفاه و از نزدیکان دکتر عارف در کانال های خبری دست به دست شد. ابتدا گمانه زنی می شد که گلزاده خود را آماده رسیدن به وزارت اقتصاد میکند اما این گمانه زنی ها از طرف نزدیکان او برای انحراف افکار عمومی منتشر شد.

واقعیت چیست؟

شنیده ها حکایت از بدهی ۳۰۰۰ میلیارد ریالی فروشگاه رفاه به تامین کنندگان کالا دارد. این بدهی تاثیر مستقیمی در وضعیت فروشگاه گذاشته است.

همچنین چک قسط دوم فروش سهام این فروشگاه به مبلغ ۱۱۴ میلیارد ریال با سررسید ۱۵ فروردین ۹۷ فاقد موجودی بوده و برای تامین وجه چک تا کنون اقدامی صورت نگرفته است.

اداره کل سرمایه گذاری بانک ملی ایران طی این مدت مسئول پیگیری و وصول این چک بوده که تا کنون بی نتیجه بوده.

در شرایطی که رفاه در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، فرشید گلزاده مدیر عامل این شرکت و از نزدیکان دفتر آقای عارف با هدر دادن منابع مالی این فروشگاه، رضا پرستش (معروف به بدل مسی) را به عنوان سفیر این فروشگاه انتخاب کرد که برای تبلیغات این فروشگاه در رقابت های جام جهانی روسیه اعزام شد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =