کد خبر : 10770
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۹:۱۹

پشت بام‌های تبریز، فضاهای مغفول مانده در توسعه فضای سبز هستند

پشت بام‌های تبریز، فضاهای مغفول مانده در توسعه فضای سبز هستند

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز، پشت بام‌ مجتمع‌های تجاری و مسکونی بزرگ را به عنوان یکی از بهترین فضاها جهت ایجاد فضای سبز عنوان کرده و گفت: در همین راستا طرحی در قالب پشت بام سبز شهری در مجموعه سازمان پارکهای تبریز در حال مطالعه است. به گزارش آوای سهند  به نقل از

مدیرعامل سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز، پشت بام‌ مجتمع‌های تجاری و مسکونی بزرگ را به عنوان یکی از بهترین فضاها جهت ایجاد فضای سبز عنوان کرده و گفت: در همین راستا طرحی در قالب پشت بام سبز شهری در مجموعه سازمان پارکهای تبریز در حال مطالعه است.

به گزارش آوای سهند  به نقل از روابط عمومی سازمان پارکها و زیباسازی شهرداری تبریز، علی مدبر با بیان این مطلب اظهار داشت: پشت بام‌های بزرگ و وسیع در جای جای شهر یکی از فضاهای مغفول مانده ما در حوزه فضای سبز به شمار می‌روند که باید جهت شکل گیری آنها برنامه ریزی کرد.

مدبر افزود: در گوشه گوشه تبریز ما ساختمان‌ها و مجتمع‌های مختلفی داریم که می‌توان در فضاهای بالای ۵۰۰ متر از پشت بام آنها برای ایجاد فضای سبز استفاده کنیم.

وی یادآور شد: به طور مثال در چهارراه شهید بهشتی تبریز ۱۰ هزار متر مربع ساختمان سازی داریم که پشت بام آنها به شکل خالی رها شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

17 − 9 =