کد خبر : 21158
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۹:۰۸

پزشکیان: ترامپ برای ایران نعمت است

پزشکیان: ترامپ برای ایران نعمت است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ برای ایران نعمت است، گفت: رویکرد تحریمی او باعث شد روی پای خود بایستیم. به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان در سیزدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: آنچه که باعث می شود کشور و جامعه

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ترامپ برای ایران نعمت است، گفت: رویکرد تحریمی او باعث شد روی پای خود بایستیم.

به گزارش عصرتبریز، مسعود پزشکیان در سیزدهمین دوره جشنواره تولیدکنندگان و مدیران جوان که در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار شد، گفت: آنچه که باعث می شود کشور و جامعه ای به قله یا قعر برسد نگاه قانونگذاران، سیاست گذاران و کسانی است که جهت را نشان می دهند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: حضرت علی (ع) در نامه به مالک اشتر وقتی از تاجران و صنعت گران صحبت می‌کنند نگاه و سیاستی دارد که ما در کشورمان نسبت به آن بیگانه‌ایم علیرغم اینکه مدعی هستیم که شیعه ایشان هستیم.

وی با بیان اینکه صاحبان صنعت و تجار ستون پایدار لشکریان و قضات هستند و حفظ پایداری جامعه به وسیله خراج پردازان تامین می شود، ادامه داد: اگر مملکت سرپا است به برکت نگاه آنها است و قوام و پایداری جامعه بدون صنعت و تجارت معنا ندارد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم یادآور شد: اگر مجریان، سیاست‌گذاران و قضات این باور را داشته باشند که وجوشان برای تجارت و صنعت است موفق می‌شویم؛ در واقع حقوق ما از طریق تولید، تجارت و صنعت تامین می‌شود و تا این نگاه در مجریان و قانونگذاران به وجود نیاید مشکلات همچنان پابرجا خواهد بود.

پزشکیان با یادآوری اینکه ترامپ برای ایران نعمت است، تصریح کرد: رویکرد تحریمی او باعث شد که روی پای خود بایستیم و به صنعت گران و تولیدکنندگان اعتماد کنیم و به درآمدهای نفتی تکیه نکنیم.

عضو فراکسیون امید مجلس افزود: اگر قرار است در مقابل آمریکا ایستادگی و بر تحریم ها غلبه کنیم و آمریکا نتواند هیچ غلطی کند باید به افرادی اعتماد کنیم که می توانند مشکلات کشور را حل کنند، باید خود را خدمتگذاران و حلال مشکلات این افراد می دانستیم تا آمریکا هیچ غلطی نتواند کند و دیگران نتوانند به ما فخر بفروشند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با تولید و خلاقیت، ایستادگی و توانمندی می توان برای تجار و صنعتگران امنیت ایجاد کرد و اگر قرار است مملکت به عزت برسد باید به تولیدکنندگان، صنعتگران، تجار و نخبگان اعتماد کرد.

وی با بیان اینکه آموزش جامعه باید براساس نیاز و مشکلات جامعه مورد توجه قرار گیرد، گفت: نباید در دانشگاه آموزشی را ارائه کرد که ارتباطی با مشکلات جامعه نداشته باشد و آموزش ها در دانشگاه باید براساس نیاز جامعه باشد تا دانشجویان بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس دهم یادآور شد: جوانان ما یک عمر در دانشگاه سرگرم می شوند، اما زمان فارغ التحصیلی حتی نمی توانند مشکلات خود را حل کنند در این رابطه چه آموزشی به دانشجویان دادیم که حتی نمی‌توانند خلاقیت را یاد بگیرند ما مقصریم زیر نتوانستیم این موضوع را عملی کنیم، بنابراین نوع نگاه ما باید عوض شود تا بتوانیم دنیای دیگری بسازیم.

پزشکیان ادامه داد: اگر انتظار داریم بدون اصلاح نوع نگاه ، تغییر به وجود آید، اشتباه است و باید به دنبال استفاده از ایده‌ها، راهکارها و تجربیات کشورهای موفق باشیم.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 3 =