کد خبر : 36065
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

در باب اپوزیسیون‌نمایی یک عضو شورا:

این کارها قدیمی شده، برای تبریز چه کرده‌اید؟!

این کارها قدیمی شده، برای تبریز چه کرده‌اید؟!
این روزها ژست انتقادی حتی به برخی مسئولان هم رسیده و در حالیکه خودشان مسئول درست کردن وضع هستند در چهره یک منتقد ظاهر شده‌اند، یکی از این افراد عضو شورای شهر تبریز است.

به گزارش آناج، چند ماه قبل بود که پرویز هادی، عضو شورای شهر تبریز ویدیویی از سفر به روستاهای محروم سیستان و بلوچستان به همراه چند تن از هنرمندان و ورزشکاران برای آبرسانی به این مناطق در صفحه اینستاگرامی خود منتشر کرده بود.

در نگاه اول این مساله جای تقدیر دارد و کسی به جز دیده احترام به قهرمان سابق کشتی استان نگاه نمی‌کند اما موضوع وقتی جالب می‌شود که این قهرمان سابق کشتی و عضو فعلی شورای شهر تبریز ژست انتقادی و به قول رسانه‌ها چهره اپوزیسیونی به خود می‌گیرد در حالیکه در حال حاضر در همین شهر تبریز مسئول است.

پرویز هادی در استوری در صفحه اینستاگرامی خود با انتقاد از نمایندگان که مسئول تصمیم گیری و قانونگذاری کشور هستند، عنوان کرده که آه مظلومان خانمان سوز است اما عنوان نکرده است که آه مظلومان حاشیه‌نشینِ تبریز، معلولینِ در حسرتِ مناسب سازی شهر و مردمی که در حسرت یک آسفالت صاف هستند هم خانمان سوز است.

قهرمان سابق کشتی استان که این روزا عنوان عضو شورای شهر تبریز را یدک می‌کشد شاید بهترباشد قبل از گرفتن ژست انتقادی به مردم و رسانه‌ها توضیح دهد که در یک سال گذشته کدام طرح و لایحه را برای خدمت به مردم مستضعف تبریز به شورای شهر برده است؟ کدام قدم را برای رفع مشکلِ حاشیه‌نشینان شهر برداشته است و در جایگاه عضو شورا کدام مطالبه را برای رفع مشکلات مردم محروم تبریز از نمایندگان و مسئولین کشوری داشته است؟

آیا مردم و رسانه‌ها صدای پهلوان هادی را به جز در درگیری با یکی از اعضای شورا آن هم بر سر تیمداری کردن یا نکردن شهرداری و یا مشکلات داخل شورایی خود در جای دیگری هم شنیده‌اند؟!

شاید این روزها لازم باشد کسی به این عضو شورای شهر یادآور شود چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و بهتر است پرویز هادی و دیگر شورانشینان در کسوت عضو شورای شهر به مشکلات مردم تبریز رسیدگی کنند تا اینکه ژستِ اپوزیسیونی به خودشان بگیرند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × چهار =