کد خبر : 17741
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۰۷

پرده ها در حال افتادن است/ منتظر محاکمه علنی پوری حسینی هستیم

پرده ها در حال افتادن است/ منتظر محاکمه علنی پوری حسینی هستیم

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در واکنش به بازداشت رئیس کل اسبق سازمان خصوصی سازی گفت: امروز که بسیاری پرده ها در حال افتادن است، پرده دیگری از جفاکاری و تاراج ملت ایران برملا شده است و امیدوارم که به فضل الهی پشت پرده این ستم ها که با تاراج بیت المال مردم اتفاق

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در واکنش به بازداشت رئیس کل اسبق سازمان خصوصی سازی گفت: امروز که بسیاری پرده ها در حال افتادن است، پرده دیگری از جفاکاری و تاراج ملت ایران برملا شده است و امیدوارم که به فضل الهی پشت پرده این ستم ها که با تاراج بیت المال مردم اتفاق افتاده، با محاکمه علنی مفسدان آشکار شود.

به گزارش سهند، احمد علیرضا بیگی در واکنش به برکناری و بازداشت میر علی اشرف عبداله پوری حسینی، رئیس کل سازمان خصوصی سازی اظهار داشت: خبر برکناری و اقدام قوه قضائیه در رابطه با بازداشت رئیس سازمان خصوصی سازی نه تنها برای من به عنوان نماینده مردم، بلکه برای آحاد ملت ایران نشانه دلگرم کننده ای از تحقق وعده الهی است.

وی افزود: البته این اتفاق و موضوعاتی از این دست به یُمن وجود سید عالیقدر حضرت آیت الله رئیسی در مسند قاضی القضات کشور رخ داده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: خداوند بزرگ را شاکرم کسی که به بیان مردم، بت شکن رهبر انقلاب اسلامی است و ما به سربازی ایشان مفتخریم چنین با قدرت با متخلفان و مفسدان برخورد می کند.

بیگی گفت: امروز که بسیاری پرده ها در حال افتادن است، پرده دیگری از جفاکاری و تاراج ملت ایران برملا شده است و امیدوارم که به فضل الهی پشت پرده این ستم ها که با تاراج بیت المال مردم اتفاق افتاده، با محاکمه علنی مفسدان آشکار شود.

وی افزود: با آمدن آقای رئیسی شاهد تحرک و جابجایی های گسترده در قوه قضائیه هستیم که بیشتر از همه محاکمه آقای طبری معاون سابق قوه قضائیه است که برای قوه قضائیه پشتوانه محکمی ایجاد کرده است. در این فضا رئیس جدید دادگستری ما تعیین شده و ما منتظریم مشابه کارکرد قوه قضائیه در سطح ملی در برخورد با مفاسد را در سطح استانی هم شاهد باشیم که پرونده های مختلف فساد اقتصادی مانند پرونده تخلفات شورای چهارم، موضوع خصوصی سازی صنایع مختلف استان، تخلفات زیست محیطی داریم که دستگاه قضایی استان با ورود جدی به ای مسائل باید مردم را امیدوار کند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 2 =