کد خبر : 267
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۴ آذر ۱۳۹۵ - ۹:۵۲

پایان سرشماری ساعت ۱۲ امشب

پایان سرشماری ساعت ۱۲ امشب

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری استان آذربایجان‌شرقی گفت: تا به امروز نزدیک به سه میلیون و ششصد و بیست هزار نفر ثبت نام در استان مورد شمارش قرار گرفته است. به گزارش نگاه، حیدر فتح‌زاده  در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به اینکه فقط دو روز تا پایان سرشماری نفوس و مسکن است و روزهای پایانی

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری استان آذربایجان‌شرقی گفت: تا به امروز نزدیک به سه میلیون و ششصد و بیست هزار نفر ثبت نام در استان مورد شمارش قرار گرفته است.

به گزارش نگاه، حیدر فتح‌زاده  در گفت‌وگویی اظهار کرد: با توجه به اینکه فقط دو روز تا پایان سرشماری نفوس و مسکن است و روزهای پایانی این موضوع بوده تا ساعت ۱۲ امشب پنج شنبه سرشماری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در این روزهای پایانی به صورت جمع‌آوری اطلاعات خانوارهای غایب و یا عدم همکاری با مأموران آمار خواهد بود.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه مراجعه به درب منزل تا ساعت ۲۱ خواهد امشب خواهد بود ولی تا ساعت ۱۲ شب افراد می‌توانند ثبت‌نام کنند، افزود: خانوارهایی که کد آمارگیری را در در دست دارند و یا افرادی که برگه به درب خانه‌هایشان ارسال شده است می‌توانند در سامانه سرشماری ۹۵ وارد شود و اطلاعات خود را وارد کنند.

وی ابراز کرد: تا به امروز نزدیک به سه میلیون و ششصد و بیست هزار نفر ثبت نام در استان مورد شمارش قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود تا پایان روز شمارش نفوس سه میلیون و هشتصد و شصت هزار نفر خواهد رسید.

فتح‌زاده با قدردانی از مردم جهت همکاری در این امر که نزدیک به ۵۰ درصد ثبت‌نام به صورت اینترنتی بوده، گفت: اگر از ثبت‌نام اینترنتی استفاده نمی‌کردیم این آمارگیری در این روز به پایان نمی‌رسید و بسیار طولانی می‌شد.

وی با بیان اینکه مرحله حضوری در این سرشماری نشان داد که نزدیک به  ۴۷ درصد در پیشرفت کار تأثیر ثبت‌نام اینترنتی بود، تصریح کرد: در این امر حمایت صدا و سیما و رسانه‌ها و استاندار استان بوده و همچنین کلیه رده‌های اجرایی از آمارگیر، کارشناسان مسئول فنی و معاونین فنی، دانش‌آموزان مدارس و کلیه آحاد از جمله دهیاران و شورای اسلامی شهر، شهرداران و … این امر تحقق یافت.

مدیرکل آمار و اطلاعات استانداری استان ‌خاطرنشان کرد: امید است تا فردا افرادی که ثبت‌نام نکرده‌اند بتوانند این چهار درصد را که ما باید پوشش دهیم موفق به ثبت نام شوند و با شماره‌های ۳۳۳۹۴۴۱۲- ۳۳۳۹۴۴۲۲-۳۳۳۹۴۴۰۳ تماس حاصل فرمایند و همچنین در شهرستان‌ها می‌توانند به مراجعه به فرمانداری‌ها اقدام به ثبت‌نام کنند.

وی با اشاره به اینکه در این سرشماری که تا ۱۴۰۵ انجام نخواهد گرفت، افزود: مردم ساکن در  شهر تبریز که در موقع مراجعه مامور سرشماری غایب بوده‌اند یا در مواقعی که شناسنامه‌ همراه نداشتند تا فردا شب با این شماره‌ها تماس بگیرند، تا حداقل جمعیت تبریز و استان که در بین استان‌های کشور رتبه دوازدهم قرار دارد با نتیجه مطلوب در سرشماری انجام گیرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =