کد خبر : 14623
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۳۴

وضعیت نابسامان آسفالت ریزی در تبریز/ چاله هایی که خودروها در آن گم می شوند/ بی اطلاعی وزیر از حاشیه نشینی تبریز

وضعیت نابسامان آسفالت ریزی در تبریز/ چاله هایی که خودروها در آن گم می شوند/ بی اطلاعی وزیر از حاشیه نشینی تبریز

 رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی گفت: در خیابان های تبریز مسیر هایی وجود دارد که خودروها در چاله هایی  بزرگ  آن گم می شود و به شدت نیاز به آسفالت ریزی است. به گزارش آوای سهند، فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره

 رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در صحن علنی گفت: در خیابان های تبریز مسیر هایی وجود دارد که خودروها در چاله هایی  بزرگ  آن گم می شود و به شدت نیاز به آسفالت ریزی است.

به گزارش آوای سهند، فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورای اسلامی کلانشهر تبریز با اشاره به وضعیت آسفالت ریزی خصوصا در مناطق کم برخوردار، گفت: شهرداری تبریز در حوزه  آسفالت ریزی شهرداری زحمات زیادی کشیده است، اما گاها مسیر هایی آسفالت ریزی می شوند که در اولویت قرار ندارند.

وی افزود: منطقه زمزم مارالان ، خیابان ۴۰ متری و… مسیر هایی وجود دارد که چاله هایی بسیار بزرگ دارد که خودرو در آنها گم می شود و به شدت نیاز به آسفالت ریزی است.

وی اضافه کرد: بعضی از آسفالت ریزی ها اصلا ضرورتی نیست که سراسری ریخته شود اما بالای هزار تن آسفالت ریخته می شود بهتر از در این مسیرها مشکل با لکه گیری حل شود تا در اسرع وقت بخش های ضروری هم آسفالت ریزی شود.

وی در ادامه به موضوع افزایش کرایه های تاکسی اشاره کرد و گفت: در بحث کرایه تاکسی هم مصوبه شورا از طرف فرمانداری رد شده است و بازهم به جای اول برگشتیم.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تبریز در ادامه سخنان خود به بی اطلاعی یکی از وزیرهای کشور از وضعیت حاشیه نشینی تبریز اشاره کرد و گفت: از حضور وزیری که از وضعیت حاشیه نشینی شهرها بی‌خبر است تاسف می خورم ، چرا که این وزیر معتقد است، بیشترین آمار حاشیه نشینی در شهر چابهار است در حالی که تعداد افراد حاشیه نشین تبریز از کل جمعیت چابهار بیشتر است!

وی اضافه کرد: ایران فقط تهران نیست، برای وزیر کشور متاسفم که سطح اطلاعاتش در حد پایین است

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × 5 =