کد خبر : 15829
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۶:۳۸

ورود راه آهن آذربایجان به تورهای گردشگری استان / برگزاری تور گردشگری مراغه با استقبال علاقه مندان

ورود راه آهن آذربایجان به تورهای گردشگری استان / برگزاری تور گردشگری مراغه با استقبال علاقه مندان

مدیر کل راه آهن آذربایجان از ورود موفق این اداره کل به موضوع تورهای گردشگری داخلی استانی خبر داد. به گزارش آوای سهند، شاپور ارسلانی  در آغاز تور گردشگری فعالان رسانه استان که به مناسبت روز قلم از تبریز به سمت مراغه برگزار شد افزود: راه آهن به عنوان صنعت حمل و نقل سبز شناخته

مدیر کل راه آهن آذربایجان از ورود موفق این اداره کل به موضوع تورهای گردشگری داخلی استانی خبر داد.

به گزارش آوای سهند، شاپور ارسلانی  در آغاز تور گردشگری فعالان رسانه استان که به مناسبت روز قلم از تبریز به سمت مراغه برگزار شد افزود: راه آهن به عنوان صنعت حمل و نقل سبز شناخته شده و در کاهش مصرف سوخت ،آلودگی محیط زیست و ترافیک سفرهای بین شهری نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه فعالسازی قطارهای حومه در راه آهن از اولویت خاصی بر خوردار است، اذعان داشت:  یکی از بخش هایی که از ظرفیت قطار های حومه ای می توانیم استفاده کنیم حوزه گردشگری است که ؛ راه آهن در این بخش چند سالی است که فعال شده است و راه آهن آذربایجان نیز در حال حاضر سومین تور گردشگری مراغه را اجرا می کند.

ارسلانی با بیان اینکه پیش از تور مراغه امروز خبرنگاران؛ دو تور گردگشری ویژه فعالان رسانه ای استان در مرز رازی و جلفا برگزار کردیم.

مدیر کل راه آهن آذربایجان در خصوص اهمیت اقتصاد صنعت گردشگری نیز گفت: حوزه گردشگر ی به گونه ای است که هر چه سرمایه گذاری کنیم ، بازگشت سرمایه بیشتری خواهد داشت؛  امیدواریم با همت حوزه رسانه و اسپانسرها و آژانس های گردشگری این بخش را هر چه بیشتر فعال کنیم.

وی اضافه کرد: در دوره قبل برگزاری این تور نزدیک به ۸۰ درصد ظرفیت قطار پر شد و برای سومین تور گردشگری مراغه متقاضی بسیار زیاد بود فقط لیدرهای تورهای گردشگری برای اینکه کیفیت بالایی برای برگزاری داشته باشند با تعداد محدود از متقاضیان ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط گردشگری مناطق مختلف استان تلاش داریم به منظور هر چه بیشتر بهره مند شدن از این ظرفیت ها تورهای گردشگری متنوعی برگزار کنیم.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده + 14 =