کد خبر : 9849
تاریخ انتشار : شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

وجود ۴ هزار کارآفرین استانی و ۱۵۰ کارآفرین ملی در آذربایجان‌شرقی

وجود ۴ هزار کارآفرین استانی و ۱۵۰ کارآفرین ملی در آذربایجان‌شرقی

 مدیرکل کار رفاه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استان دارای ۴ هزار کارآفرین استانی و ۱۵۰ کارآفرین ملی است، گفت: این آمار افتخاری برای کشور است چراکه این افراد مولد منشاء خیر و برکت هستند.   به گزارش آوای سهند به نقل ازفارس، میراحد حسینی پیش از ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان‌شرقی با اشاره

 مدیرکل کار رفاه آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه استان دارای ۴ هزار کارآفرین استانی و ۱۵۰ کارآفرین ملی است، گفت: این آمار افتخاری برای کشور است چراکه این افراد مولد منشاء خیر و برکت هستند.

 

به گزارش آوای سهند به نقل ازفارس، میراحد حسینی پیش از ظهر امروز در دوازدهمین جشنواره کارآفرینان برتر استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به روز کارآفرینی و آموزش فنی و حرفه‌ای اظهار کرد: کارآفرینان در جامعه منشاء تحول و سازندگی هستند و امیدواریم وجود کارآفرینان منشاء شکوفایی در بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، کشاورزی و خدماتی باشد.

وی با بیان اینکه روز کارآفرین محضر رهبر معظم انقلاب رسیدیم که خانم کلاهی نیز گزارشی بسیار زیبا به رهبری ارائه دادند، گفت: این کارآفرین زن برتر کشور گفت که خیال رهبر از لحاظ مدیریت چرخه اقتصادی راحت باشد و کارآفرینان اجازه هیچ‌گونه اختلالی نخواهند داد.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه برای برپایی این جشنواره از سه ماه پیش اقدام کرده و نزدیک به ۲۰۰ نفر در سامانه ثبت‌نام کردند، گفت: با شاخص‌های ارائه شده از سوی هیات داوران و مسائلی از قبیل محیط زیست، ۷۵ نفر منتخب وجود داشت که از بین آنها ۱۴ کارآفرین نمونه استان برای این جشنواره انتخاب شدند.

وی تاکید کرد: تمام کارفرمایان و صاحبان تولید کارآفرین بوده ولی طبق چارچوب‌های تعیین شده فقط ۱۴ نفر انتخاب شده است اما می‌توان گفت از همه کارآفرینان تجلیل شده است.

حسینی افزود: ۳۶ نفر در بخش کشاورزی، ۳۶ نفر خدمات، ۳۶ نفر صنعت تعیین شده بودند که ۵ کارآفرین ملی انتخاب شد.

وی با بیان اینکه استان دارای ۴ هزار کارآفرین استانی و ۱۵۰ کارآفرین ملی است، گفت: این آمار افتخاری برای کشور است چراکه این افراد مولد منشاء خیر و برکت هستند.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌شرقی ابراز کرد: کارآفرینان در همه بخش‌ها حضور داشته و در زمان و لحظات سخت به داد کشور رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بیشترین رشد کشور و استان در امر تقویت کارآفرینی باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 + 5 =