کد خبر : 8110
تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ تیر ۱۳۹۷ - ۹:۴۵

واکنش اعضای شورای شهر تبریز نسبت به مرخصی شهردار تبریز

واکنش اعضای شورای شهر تبریز نسبت به مرخصی شهردار تبریز

اواخر هفته گذشته بود که خبر مرخصی شهردار تبریز از زبان فرماندار تبریز در رسانه ها منتشر شد. برخی اعضای شورای شهر نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.      به گزارش آوای سهند اواخر هفته گذشته بود که خبر مرخصی شهردار تبریز از زبان فرماندار تبریز در رسانه ها منتشر شد. برخی اعضای شورای

اواخر هفته گذشته بود که خبر مرخصی شهردار تبریز از زبان فرماندار تبریز در رسانه ها منتشر شد. برخی اعضای شورای شهر نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

واکنش اعضای شورای شهر تبریز نسبت به مرخصی شهردار تبریز
    

به گزارش آوای سهند اواخر هفته گذشته بود که خبر مرخصی شهردار تبریز از زبان فرماندار تبریز در رسانه ها منتشر شد. برخی اعضای شورای شهر نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند که اهم نظرات آنها در ادامه می آید.

محرم محمدزاده،  من خبری از این موضوع ندارم؛ پس نمی‌توانم اظهار نظری بکنم.

فریدون بابایی‌اقدم، بنده در جریان این نیستم که شهردار کجاست ولی به عنوان یک شهردار که در سیستم اداری مشغول است، حق قانونی دارد تا طول سال از مرخصی استفاده کند و طبق قانون از مرخصی شهردار باید رئیس شورا و فرماندار شهر با خبر باشند تا مجوزات لازم صادر شود. حتما شهردار تبریز مجوزهای لازم را اخذ کرده و به سفر رفته است.

وی در ادامه در پاسخ به اینکه آیا مرخصی شهردار اختلالی در مدیریت شهری دارد و یا نه، گفت: شهردار تبریز قائم‌مقام دارد و عدم حضور چند روزه نمی‌تواند خلاءایی در شهر ایجاد کند و یک هفته و یا ۱۰ روز مرخصی هم نمی‌تواند تاثیری در روند مدیریت شهری داشته باشد.

سعید نیکوخصلت مرخصی گرفتن حق قانونی است و اگر شهردار تبریز به مرخصی رفته، حتما با اطلاع ریاست شورای شهر بوده است. مرخصی یک هفته و یا ۱۰ روز شهردار قانونی است و هیچ‌گونه اختلالی ایجاد نمی‌کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا سفر شهردار کاری یا غیرکاری بوده، گفت: فکر نمی‌کنم کاری باشد ولی قطعا افرادی با مسوولیت شهرداری می‌توانند از سفر غیرکاری خود برای ایجاد ارتباطات استفاده کنند و سفر یکجانبه نداشته باشند.

غلامحسین مسعودی ریحان من خبری از سفر و یا مرخصی شهردار ندارم ولی چند روز پیش یک صحبت تلفنی با او داشتم که به سفر خود اشاره کرد ولی چون سفر یک مسئله شخصی است، از او نپرسیدم که مقصدش کجاست. مرخصی چند روزه شهردار تبریز تاثیری روی شهر ندارد چراکه قائم مقام و معاونان وجود دارند و همچین سیستم شهرداری به گونه‌ای نیست که همه چیز به شهردار ختم شود زیرا ۱۰ منطقه تبریز برای خود شهردار داشته و آنها نیز طبق سیستم کارشان را انجام می‌دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: البته از این منظر هم نگاه کنیم که شاید این مرخصی لازم بوده و برای یکی از اعضای خانواده و بستگان مشکلی پیش آمده که باید در کنار آنها می‌بود.

کریم صادق‌زاده تا آنجایی که اطلاع دارم مرخصی شخصی و سفرشان نیز شخصی است و ربطی به ماموریت کاری و غیره ندارد. شهردار تبریز با اجازه از رئیس شورای شهر و فرماندار تبریز به مرخصی رفته است.

وی ادامه داد: ما فقط اطلاع داریم که شهردار تبریز مرخصی ۱۰ روره گرفته است و نمی‌دانم در سفر هست و یا در خانه خود و اقوام به سرمی‌برد ولی آن چیزی که مهم بود این است که مرخصی و یا سفر حق مسلم هر کسی است تا طول سال، چند روزی را با خانواده خود بگذراند.

تبریز بیدار/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

7 − 1 =