کد خبر : 6915
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۲۹

واقعیت تغییر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی چیست؟

واقعیت تغییر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی چیست؟

فضای مجازی و سایت های خبری آذربایجان شرقی از سه شنبه شب شاهد دست به دست شدن خبری مبنی بر تغییر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی است؛ خبری که تاکنون به طور رسمی تکذیب یا تایید نشده است. به گزارش نگاه، هر چند باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تاکنون در خصوص صحت یا سقم خبرهای منتشر شده مبنی بر برکناری

فضای مجازی و سایت های خبری آذربایجان شرقی از سه شنبه شب شاهد دست به دست شدن خبری مبنی بر تغییر مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی است؛ خبری که تاکنون به طور رسمی تکذیب یا تایید نشده است.

به گزارش نگاه، هر چند باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تاکنون در خصوص صحت یا سقم خبرهای منتشر شده مبنی بر برکناری مصطفی آجرلو، موضع گیری نکرده است، اما شواهد و قرائن از درست بودن این خبر حکایت می کند.
البته وقوع تغییراتی در راس تیم مدیریتی باشگاه تراکتورسازی پس از کسب نتایج ضعیف این تیم ریشه دار و پرطرفدار در فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور و نیز جام باشگاه های آسیا دور از انتظار نبود.
فضای منفی علیه مدیریت باشگاه تراکتورسازی به ویژه بعد از باخت خانگی سنگین سه بر یک روز گذشته سرخپوشان تبریزی مقابل الغرافه قطر تشدید شد و بلافاصله پس از آن بود که به تدریج خبرهایی مبنی بر برکناری آجرلو از مدیریت باشگاه در فضای مجازی منتشر شد.
در این میان هر چند پیگیری های خبرنگار ایرنا برای آگاهی از چند و چون این خبر از باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی مثل همیشه بی جواب بود، اما یک منبع آگاه در باشگاه که نخواست نامش در خبر برده شود، به ایرنا گفت که تاکنون نامه رسمی مبنی بر برکناری آجرلو از مسوولیت خود و معرفی نفر دیگر به جای وی به باشگاه ارسال نشده است.
منبع آگاه در پاسخ به این سوال که آیا آجرلو در محل کار خود در تبریز حضور دارد، افزود: نامبرده پیش این نیز به دلیل ماهیت کارش بیشتر در تهران حضور داشت و به همین دلیل نمی توان از روی حضور یا عدم حضور وی در تبریز درباره خبری برکناریش از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی قضاوت و اظهار نظر کرد.
این در حالی است که روابط عمومی و امور بین الملل کارخانه تراکتورسازی اعلام کرده در نشست عصر روز گذشته هیات مدیره باشگاه از تلاش های آجرلو تقدیر و عباس الیاسی به عنوان سرپرست باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازان انتخاب شده است.
البته خبرهایی نیز در فضای مجازی منتشر شده است که از استعفای آجرلو از مسوولیت تربیت بدنی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دلیل دوشغله بودن وی و برداشت سوء از این اتفاق به عنوان برکناریش از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی، حکایت می کند.
حال باید منتظر ماند تا مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی به صراحت اعلام کنند که آیا مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی تراکتورسازی تبریز از سمت خود برکنار شده یا استعفا داده است.
تیم فوتبال تراکتورسازی به عنوان یکی از تیم های ریشه دار کشورمان با حدود پنج دهه قدمت از مدعیان لیگ برتر باشگاه های کشور می باشد که در فصل جاری نتایج خوبی نگرفته است.
این تیم در زمان حاضر با ۳۰ امتیاز در رده دهم جدول لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور جای دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − یک =