کد خبر : 2679
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۳۲

هیچ پروژه ای در جمهوری اسلامی ایران به اندازه پروژه آزاد راه تبریز- بازرگان مهم نیست

هیچ پروژه ای در جمهوری اسلامی ایران به اندازه پروژه آزاد راه تبریز- بازرگان مهم نیست

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی هیچ پروژه ای به اندازه پروژه آزاد راه تبریز بازرگان مهم نیست، گفت: حلقه وصل همه راه های کشور برای اتصال به اروپا همین مسیراست. به گزارش نگاه، اسماعیل جبارزاده روز سه شنبه در دیدار پیمانکاران جدید پروژه آزاد راه تبریز- بازرگان با وی، افزود:

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در جمهوری اسلامی هیچ پروژه ای به اندازه پروژه آزاد راه تبریز بازرگان مهم نیست، گفت: حلقه وصل همه راه های کشور برای اتصال به اروپا همین مسیراست.

به گزارش نگاه، اسماعیل جبارزاده روز سه شنبه در دیدار پیمانکاران جدید پروژه آزاد راه تبریز- بازرگان با وی، افزود: آنچه که راه ایران را به سوی بازارهای خوب باز می کند همین مسیر است.
وی با بیان اینکه مسیر آزاد راه تبریز- بازرگان محل ارتباط جمهوری اسلامی ایران با دنیای غرب است، ادامه داد: با ساخته شدن این مسیر تبادل فرهنگی خاصی اتفاق خواهد افتاد.
جبارزاده گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و در زمان جنگ یکی از مسیرهای اصلی مرز بازرگان و جلفا بود و اگر آزادراه این مسیر اجرایی شود همه راه ها به اروپا وصل می شود.
وی با اشاره به ساخت آزاد راه تا قزوین، اظهار کرد: متاسفم از اینکه ازمسیر قزوین به بعد هر وقت خواستیم نسبت به اتوبان اقداماتی انجام دهیم افرادی با وجود اهمیت بسیار زیاد این مسیر سنگ اندازی می کردند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به نقش ملی، منطقه ای و فرامنطقه ای این آزادراه تبریز-بازرگان اضافه کرد: اهمیت این کار فوق العاده بالاست و در بین راه هایی که در کشور ساخته شده یکی از راه های مهم همین پروژه است.
وی تاکید کرد: برای ساخت این پروژه هیچ وقت کوتاه نخواهیم آمد و تنها به ساخت آزادراه تبریز- مرند بسنده نمی کنیم.
جبارزاده با بیان اینکه باید این مسیر تا مرز بازرگان ادامه یابد، خاطرنشان کرد: ارزش این مسیر در بین المللی بودن آن است و وزیر راه نیز برای اجرای این پروژه قول مساعد داده است.
وی اضافه کرد: خدارا شاکرم که تمام پیگیری ها با خلوص نیتی که در آن وجود داشتهامروز نتیجه داده و پروژه آزاد راه تبریز- بازرگان توسط این هیات اجرایی می شود.
استاندار آذربایجان شرقی گفت: همه دستگاه های استان باید در کنار این پروژه باشند و حق ندارند مانعی برای این پروژه ایجاد کنند.
وی با اشاره به ترافیک سنگین اتوبان شهید کسایی، افزود: اتوبان شهید کسایی نیز برای افزایش چند باند توسط این هیات مورد مطالعه قرار گیرد.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: با توجه به روحیه ای که در این هیات برای اجرای پروژه آزادراه تبریز- مرند وجود دارد دیگر نگرانی و دغدغه ای وجود ندارد.
محمد صادق پورمهدی با اشاره به اینکه مسیر تبریز- بازرگان معارض ندارد، افزود: هر آنچه که برای اجرای پروژه نیاز است با حمایت مدیریت ارشد استان تامین می شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + 18 =