کد خبر : 13676
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

هوشمندسازی خدمات شهرداری نیازمند همکاری تمام سازمان هاست

هوشمندسازی خدمات شهرداری نیازمند همکاری تمام سازمان هاست

شهردار تبریز گفت: هوشمند سازی برخی از خدمات شهرداری نیازمند همکاری چندین سازمان با یکدیگر است اما متاسفانه تعدادی از سازمان ها همکاری لازم را انجام نمی دهند. به گزارش آوای سهند، ایرج شهین باهر در صحن علنی شورا با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای هوشمند سازی شهرداری تبریز فراهم شده است، گفت: شهرداری

شهردار تبریز گفت: هوشمند سازی برخی از خدمات شهرداری نیازمند همکاری چندین سازمان با یکدیگر است اما متاسفانه تعدادی از سازمان ها همکاری لازم را انجام نمی دهند.

به گزارش آوای سهند، ایرج شهین باهر در صحن علنی شورا با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای هوشمند سازی شهرداری تبریز فراهم شده است، گفت: شهرداری منطقه ۹ به صورت پایلوت برای انجام خدمات هوشمند شهری در سال ۹۸ انتخاب شده است.

وی افزود: هوشمند سازی برخی از خدمات شهرداری نیازمند همکاری چندین سازمان با یکدیگر است اما متاسفانه تعدادی از سازمان ها همکاری لازم را انجام نمی دهند.

وی در ادامه به بحث اجرای طرح آفت کش بیوشیمیایی اشاره کرد و اذعان داشت: بودجه لازم برای اجرای این طرح ١٣ میلیارد تومان است و در لایحه بودجه سال ٩٨ قرار گرفته است.

این گزارش حاکی است،در راستای اجرایی نمودن طرح قراردادی با دانشگاه شهید مدنی در راستای کشت نماتود ها و همچنین کشت بیولوژیک مقرر شد شهرداری تبریز مبالغ مورد نیاز را از محل جابجایی پروژه ها در بودجه سال ۹۸ به این موضوع اختصاص دهد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هشت − 1 =