کد خبر : 1839
تاریخ انتشار : شنبه ۴ دی ۱۳۹۵ - ۷:۴۸

هوای تبریز آلوده و ناسالم است

هوای تبریز آلوده و ناسالم است

اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد : هوای تبریز به دلیل وارنگی دما همچنان در وضعیت ناسالم قرار دارد و توصیه شده گروه های سنی حساس از تردد در این هوا خودداری کنند. به گزارش نگاه به نقل از اطلاعیه اداره کل محیط زیست استان، امروز سوم دی‌ماه، شاخص  AOI) شاخص کیفی هوا) آلودگي

اداره کل محیط زیست آذربایجان شرقی اعلام کرد : هوای تبریز به دلیل وارنگی دما همچنان در وضعیت ناسالم قرار دارد و توصیه شده گروه های سنی حساس از تردد در این هوا خودداری کنند.

به گزارش نگاه به نقل از اطلاعیه اداره کل محیط زیست استان، امروز سوم دی‌ماه، شاخص  AOI) شاخص کیفی هوا) آلودگي هوای تبريز (میانگین ۲۴ ساعت گذشته) بر اساس پارامتر ذرات کمتر از ۲٫۵ میکرون، برابر ۱۳۷ بوده است.

طبق شاخص آلودگی هوا، این وضعيت ناسالم برای گروه‌های حساس است؛ از این رو بیماران کلیوی، بیماران تنفسی، بیماران قلبی، زنان باردار و برخی کودکان حساس از تردد در هوای آزاد خودداری کنند.

شاخص آلودگی از ۰ تا ۵۰ هوای پاک، از ۵۰ تا ۱۰۰هوای سالم، از ۱۰۰ الی ۱۵۰ هوای ناسالم برای گروه‌های حساس بوده و همچنین از ۱۵۰ الی ۲۰۰ نیز بیانگر ناسالم بودن هوا و شاخص آلودگی بیش از ۲۰۰ نیز وضعیت بحرانی آلودگی هوا را نشان می‌دهد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

9 − 6 =