کد خبر : 22375
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۵

گام بلند شاگردان افضل در راه فینال/ مسی‌ها یک دست گل کاشتند

گام بلند شاگردان افضل در راه فینال/ مسی‌ها یک دست گل کاشتند

کرونا

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال به پیروزی پرگل دست یافت.

به گزارش سهند، مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال عصر امروز (دوشنبه) با انجام دیدارهای دور رفت آغاز شد که طی آن، دو تیم مدعی مس سونگون و گیتی‌پسند با کسب پیروزی قاطع در خانه حریفان خود، گام بلندی برای صعود به دیدار نهایی برداشتند.

در یکی از این دیدارها شاگردان علیرضا افضل در تیم مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۶ در سالن گلعباسی شهر ورامین میهمان ستارگان این شهر بودند که با ارائه یک بازی کاملا برتر توانستند میزبان خود را با نتیجه ۵ بر یک درهم بکوبند.

این بازی با گل زودهنگام فرهاد فخیم استارت خورد که در ادامه نیمه اول نارنجی‌پوشان فوتسال آذربایجان توسط مسلم اولادقباد دومین گل را نیز به ثمر رساندند تا اختلاف را دو برابر کرده و با برتری مطمئن به رختکن بروند.

در نیمه دوم، فرهاد فخیم، سعید تقی‌زاده و بابک نصیری سه بار دیگر برای تیم میهمان گلزنی کردند و در آن طرف میدان، محمد نجف‌زنگی زننده تنها گل ستارگان بود که این گل جز کاستن از سنگینی شکست، سودی برای میزبان نداشت.

فرهاد فخیم، کاپیتان مس سونگون درحالی با دبل خود در این بازی نقش مهمی در پیروزی تیمش ایفا کرد که در جریان بازی یک کارت زرد از داور مسابقه گرفت و از حضور در بازی برگشت محروم شد.

در دیگر دیدار این مرحله که به صورت همزمان برگزار شد، تیم گیتی‌پسند اصفهان در زمین سن‌ایچ‌ ساوه به میدان رفت و در شرایطی که تا شروع نیمه دوم با ۳ گل از میزبانش عقب افتاده بود، با یک بازگشت رویایی درنهایت به پیروزی ۷ بر ۴ دست یافت.

بدین‌ترتیب دو تیم فینالیست فصل گذشته لیگ برتر فوتسال با برتری در این بازی‌ها در آستانه صعود به دیدار نهایی قرار گرفتند و باید منتظر ماند و دید که آیا فینال فصل گذشته در فصل جاری تکرار خواهد شد یا خیر؟

گفتنی است، دیدارهای برگشت این مرحله روز شنبه هفته آینده – ۱۰ اسفند ماه – برگزار می‌شود که مسی‌ها در تبریز پذیرای ستارگان خواهند بود و گیتی‌پسند نیز در اصفهان از سن‌ایچ ساوه پذیرایی می‌کند.

خاطرنشان می‌گردد، مسابقات مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال با تصمیم سازمان لیگ و به منظور پیشگیری از گسترش بیماری «کرونا» بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + دو =