کد خبر : 18880
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

هشدار عدم توهم بیگی به دولت

هشدار عدم توهم بیگی به دولت

احمد علیرضا بیگی با اشاره به تلاش‌های آمریکا و اروپا برای دیدار روحانی با سران آمریکایی در سفر پیش روی رئیس جمهور کشورمان به نیویورک اظهار داشت: دولت نباید دچار خوش خیالی و توهم باشد و مذاکره را مفید بداند. به گزارش سهند، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین

احمد علیرضا بیگی با اشاره به تلاش‌های آمریکا و اروپا برای دیدار روحانی با سران آمریکایی در سفر پیش روی رئیس جمهور کشورمان به نیویورک اظهار داشت: دولت نباید دچار خوش خیالی و توهم باشد و مذاکره را مفید بداند.

به گزارش سهند، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس یادآور شد: وقتی مقام معظم رهبری طبق قانون اساسی سیاست‌های جمهوری اسلامی را تبیین می‌کنند که سیاست راهبردی نظام محسوب می‌شود، دولت نیز باید طبق آن عمل کرده و اگر آمریکا برجام را پاره کرد ما نیز باید آن را به آتش می‌کشیدیم.

وی افزود: متأسفانه دولت در برهه‌ای دچار خوش خیالی شد و حیات خود را وابسته به برجام دانست و حاضر نشد تن به خروج از برجام دهد که همین باعث شد خسارات بعدی به جمهوری اسلامی تحمیل شود.

علیرضابیگی در ادامه با بیان اینکه ترامپ برای موفقیت انتخاباتی خود نیازمند یک عکس یادگاری با روحانی است که بگوید توانسته ایران را پای میز مذاکره بکشاند، عنوان کرد: این در حالی است که تمام گروه‌های سیاسی داخلی معتقدند در این شرایط مذاکره به هیچ عنوان به نفع ایران نبوده و تکرار اشتباهات گذشته خواهد بود چرا که مذاکره بدون پشتوانه و ضمانت اجرایی است و نمی‌تواند راهگشا باشد.

وی ادامه داد: ما باید به سمت افزایش نمایش قدرت جمهوری اسلامی پیش برویم و بدانیم آمریکا امروز تلاش دارد ما را از توانایی هسته‌ای، موشکی و منطقه‌ای دور کند لذا باید این موارد را ارتقا دهیم، آنگاه می‌توانیم قدرتمندانه در مذاکرات احتمالی حاضر شویم.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز هرگونه مذاکره عضویت در کمپین انتخاباتی ترامپ محسوب شده و کمک به او خواهد بود لذا هرگونه دیدار و مذاکره با سران آمریکایی در ادامه خطاهای گذشته است که خسارات جبران‌ناپذیری به ما خواهد زد و در آینده تاریخ نیز قضاوت خوبی درباره آن نخواهد داشت.

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × دو =