کد خبر : 6605
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۸:۰۵

هزینه های جاری کشور در لایحه بودجه ۹۷ افزایش یافته است/جزئیاتی از نامه نماینده تبریز به احمدی نژاد

هزینه های جاری کشور در لایحه بودجه ۹۷ افزایش یافته است/جزئیاتی از نامه نماینده تبریز به احمدی نژاد

شهاب‌الدین بی‌مقدار در خصوص لایحه بودجه ۹۷ گفت: هزینه های جاری کشور در لایحه بودجه ۹۷ افزایش یافته است و برعکس بودجه عمرانی کشور کاهش چشمگیری داشته که این درست نیست. تبریزمن، سرویس سیاسی؛ عضو کمیسیون شوراهای مجلس و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفتگو با خبرنگار تبریزمن اظهار داشت: در

هزینه های جاری کشور در لایحه بودجه 97 افزایش یافته است/جزئیاتی از نامه نماینده تبریز به احمدی نژادشهاب‌الدین بی‌مقدار در خصوص لایحه بودجه ۹۷ گفت: هزینه های جاری کشور در لایحه بودجه ۹۷ افزایش یافته است و برعکس بودجه عمرانی کشور کاهش چشمگیری داشته که این درست نیست.

تبریزمن، سرویس سیاسی؛ عضو کمیسیون شوراهای مجلس و نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در گفتگو با خبرنگار تبریزمن اظهار داشت: در لایحه بودجه سال ۹۷ شاهد افزایش بودجه ها و هزینه های جاری کشور هستیم که به هیچ وجه درست نیست چراکه پولی برای پروژه های عمرانی کشور نمانده است.

وی سپس گفت: باید با کاهش هزینه های جاری دولت برای ایجاد اشغال و توسعه کشور گام برداریم، متاسفانه لایحه بودجه عملکردی بوده است.

هزینه های نظامی و امنیتی کشور باید کمی کاهش یابد

بیمقدار ادامه داد: خوشبختانه جزئیات و متن کامل لایحه بودجه ۹۷ منتشر شد و مردم توانستند جزئیات آن را مشاهده کنند. به نظر بنده باید هزینه های نظامی و امنیتی کشور کمی کاهش یابد و روی توسعه صنعت و اشتغال زایی برای جوانان اقداماتی انجام گیرد.

نماینده مردم تبریز سپس ادامه داد: برخی از نهادهای فرهنگی بودجه های بزرگی از دولت دریافت می کنند که درست نیست، باید بودجه فرهنگی کشور به وزارت ارشاد داده شود و زیر نظر این وزارت به نهادهای دیگر بودجه هایی اختصاص داده شود.

وی گفت: باید با صرفه جویی در هزینه ها به سمت ایجاد کسب و کار و اشتغال پیش رویم. جذب گردشگر و توسعه صادرات می تواند کشور ما را بی نیاز کند.

در مورد یارانه ها به احمدی نژاد رئیس جمهور وقت نامه ای نوشتم

عضو کمیسیون شوراهای مجلس در ادامه گفتگوی خود با تبریزمن در خصوص قطع یارانه برخی از افراد گفت: در مورد یارانه ها به احمدی نژاد رئیس جمهور وقت نامه ای نوشتم ولی دفتر وی در آن زمان این نامه را مستقیم به کاغذ خرد کن انداختند.

وی گفت: من معتقد بودم باید به جای یارانه نقدی به مردم سهام شرکت های خوب و سود ده داده شود.

بیمقدار گفت: الان هم باید یارانه ثروتمندان قطع و از کاهش بودجه یارانه به اشتغال جوانان کمک شود.

وی گفت: خیلی وقت است از دریافت یارانه انصراف داده ام.

با افزایش قیمت بنزین موافق هستم

وی گفت: با افزایش قیمت بنزین موافق هستم. دولت برای بنزین سوپسیت می دهد و این سوپسیت از بیت المال ملت است؛ باید تفاوتی بین کسی که دو خودرو دارد با کسی که اصلا خودرویی ندارد، وجود داشته باشد.

بیمقدار همچنین اظهار داشت: افزایش قیمت بنزین جلوی قاچاق را می گیرد و همچنین میزان مصرف نیز کنترل خواهد شد. البته افزایش قیمت بنزین اثرات روانی نیز دارد و پیش بینی می کنیم شاهد افزایش نرخ تورم به میزان سه یا ۴ درصد باشیم.

تجمعات اخیر را مخالفان دولت به راه انداختند

وی در خصوص تجمعات اخیر درخصوص گرانی در برخی شهرها گفت: تجمعات اخیر را مخالفان دولت به راه انداختند. چند روز پیش تجمعات و شعارها علیه شخص رئیس جمهور و دولت بود ولی الان به سمت حاکمیت رفته و توصیه می کنم که آنهایی که این تظاهرات را راه اندازی کرده اند آن را جمع کنند.

بیمقدار افزود: باید اجازه دهند کشور با وحدت و با آرامش اداره شود.

از مجلس شورای اسلامی حقوق دریافت می کنم

وی سپس در خصوص افزایش حقوق نمایندگان مجلس گفت: تا تیرماه نزدیک ۵ میلیون حقوق می گرفتیم که حالا به ۸ میلیون تومان رسیده است. البته در کل نزدیک ۱۵ میلیون دریافت می کنیم که بخشی از آن صرف حوزه های انتخابیه، هزینه مسئولین دفاتر، اجاره دفتر نمایندگی و هزینه های جاری می شود.

بیمقدار گفت: هر ماه فقط نزدیک ۳۰۰ هزار تومان هزینه پول قبض تلفن می دهم، هر ماه هزینه رفت و آمدم بالای یک میلیون تومان می شود. همه این پولی که مجلس می دهد را در جیب نمی گذاریم و بلکه بخش بزرگی از آن صرف هزینه هایمان می شود.

وی در خصوص محل دریافت حقوقش نیز گفت: بنده در بخش خصوصی فعال بودم و بعداز اینکه کاندیدای مجلس شدم از آنجا انصراف دادم و الان فقط از مجلس حقوق می گیرم. اساتید دانشگاهی حاضر در مجلس شورای اسلامی هم چون حقوق مجلس کم است از دانشگاه های محل تدریس حقوق دریافت می کنند.

خانواده ام در تهران سکونت دارند

وی در خصوص خودروی شخصی اش گفت: بنده قبل از مجلس نیز یک خودروی پژو ۴۰۵ داشتم و هم اکنون نیز دارم.

این نماینده تبریز در خصوص محل زندگی خانواده اش نیز گفت: قبل از اینکه نماینده مجلس شوم خانواده ام در تهران زندگی می کردند و الان هم در تهران هستند، ما یک شرکت حمل و نقل بین المللی داریم و اعضای خانواده ام نیز هم اکنون در حوزه حمل و نقل فعالیت می کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + 8 =