کد خبر : 10230
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۶:۳۴

هر چه قانون باشد عمل می کنیم/ شهرداری و شورای شهر تبریز برخلاف قانون عملکردی نخواهد داشت

هر چه قانون باشد عمل می کنیم/ شهرداری و شورای شهر تبریز برخلاف قانون عملکردی نخواهد داشت

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ابلاغ رای شورای اختلاف استان مبنی بر انحلال سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: شهرداری و شورای شهر تبریز برخلاف قانون عملکردی نخواهد داشت و هر چه قانون باشد عمل می کنیم.   به گزارش آوای سهند ، “شکور اکبرنژاد” در خصوص ابلاغ رای هیئت حل اختلاف استان توسط

رییس شورای اسلامی شهر تبریز در خصوص ابلاغ رای شورای اختلاف استان مبنی بر انحلال سازمان ورزش شهرداری تبریز گفت: شهرداری و شورای شهر تبریز برخلاف قانون عملکردی نخواهد داشت و هر چه قانون باشد عمل می کنیم.

 

به گزارش آوای سهند ، “شکور اکبرنژاد” در خصوص ابلاغ رای هیئت حل اختلاف استان توسط فرمانداری تبریز به شورای اسلامی شهر تبریز مبنی بر انحلال سازمان ورزش شهرداری، به خبرنگار نصرگفت: شهرداری و شورای شهر تبریز برخلاف قانون عملکردی نخواهد داشت و هر چه قانون باشد عمل می کنیم.

وی ادامه داد: در همه موارد نظر قانون مشخص است و باید طبق قانون عمل کنیم و اگر چندین سال است که بر خلاف قانون سازمانی عملکردی داشته است، نباید اجازه ادامه این فعالیت ها داده شود.

اکبرنژاد ادامه داد: با تمام این شرایط نباید نا امیدی در جامعه و جوانان سایه بیاندازد و برای این موضوع باید تدبیری انجام گیرد.

رییس شورای شهر تبریز در خصوص وضعیت تیم های قهرمانی که زیر نظر سازمان ورزش شهرداری تبریز بوده اند به خبرنگار نصر گفت: تیم های قهرمانی سازمان شهرداری تبریز با تدبیر مناسب بهتر است به بهترین نحو واگذار شود تا جوانانی که در این تیم ها در حال فعالیت بوده اند بلاتکلیف نشوند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 10 =