کد خبر : 7406
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۹:۲۱

هتل‌داری که به دلیل نبود مسافر قصد خودکشی داشت امسال تمام اتاق‌هایش رزرو شده است!/ در ایام تابستان با انبوهی از مسافر مواجه خواهیم بود

هتل‌داری که به دلیل نبود مسافر قصد خودکشی داشت امسال تمام اتاق‌هایش رزرو شده است!/ در ایام تابستان با انبوهی از مسافر مواجه خواهیم بود

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای ما و آذربایجان افتخار است که هتل‌داری که چهار سال قبل به دلیل نبود مسافر قصد خودکشی داشت امسال تمام اتاق‌هایش تا پاییز ۹۷ رزرو شده است. به گزارش آوای سهند محمدصادق پورمهدی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی اظهار داشت: خوشحالم که بعد از تلاش‌های مستمر در چند

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: برای ما و آذربایجان افتخار است که هتل‌داری که چهار سال قبل به دلیل نبود مسافر قصد خودکشی داشت امسال تمام اتاق‌هایش تا پاییز ۹۷ رزرو شده است.

به گزارش آوای سهند محمدصادق پورمهدی در جلسه ستاد تسهیلات سفرهای تابستانی اظهار داشت: خوشحالم که بعد از تلاش‌های مستمر در چند سال گذشته استان ما به سمت تبدیل شدن به مقصد گردشگری حرکت می‌کند و همانطور که می‌دانید در تورهای داخلی و خارجی آذربایجان‌شرقی به حاشیه رفته بود.

وی ادامه داد: متاسفانه استان ما در حوزه گردشگری در حال خارج شدن از رده بود اما خوشبختانه در چند سال گذشته با توجه به اهمیت صنعت گردشگری توجه به این حوزه افزایش پیدا کرد.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره تبریز ۲۰۱۸ تاکید کرد: استاندار و شهردار وقت زمانی که موضوع انتخاب تبریز مطرح شد این ریسک را پذیرفتند تا علی‌رغم تمام مشکلات مدیریت این کار را برعهده گرفتیم.

وی افزود: برای ما و آذربایجان افتخار است که هتل‌داری که چهار سال قبل به دلیل نبود مسافر قصد خودکشی داشت امسال تمام اتاق‌هایش تا پاییز ۹۷ توسط گردشگران داخلی و خارجی رزرو شده است.

پورمهدی با بیان اینکه بایستی نیمه پر لیوان را دید تصریح کرد: در تعطیلات مسافران داخلی و خارجی به قدری در بازار حضور داشتند که بازاریان برای فروش تابلو فرش نوبت انتخاب کرده بودند نباید تنها حرف برخی افراد بدبین را دید.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی من این است که در تابستان با موجی از مسافران روبرو باشیم و باید از فرصت تبدیل استان به قطب گردشگری شمالغرب کشور استفاده کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − یک =