کد خبر : 2705
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۴۶

هافمن جزو صنایع اصلی آذربایجان شرقی است/ ضرورت اصلاح سیاست های پولی در کشور

هافمن جزو صنایع اصلی آذربایجان شرقی است/ ضرورت اصلاح سیاست های پولی در کشور

دکتر احمد علیرضا بیگی در بازدید از غرفه هافمن در نمایشگاه بین المللی در و پنجره تهران ابراز داشت: هافمن جزو صنایع اصلی آذربایجان شرقی است و باید از این مجموعه حمایت شود. به گزارش تنگاه به نقل از روابط عمومی هافمن، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در این بازدید اظهار داشت:

دکتر احمد علیرضا بیگی در بازدید از غرفه هافمن در نمایشگاه بین المللی در و پنجره تهران ابراز داشت: هافمن جزو صنایع اصلی آذربایجان شرقی است و باید از این مجموعه حمایت شود.

به گزارش تنگاه به نقل از روابط عمومی هافمن، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس در این بازدید اظهار داشت: هافمن به واسطه اینکه جزو صنایع اثر گذار استان است و با وضعیت ساختمان مرتبط است، پس با شرایط رکود مسکن و بافت فرسوده و تامین مسکن که آثار منفی مشاهده می کنیم، باید از مجموعه های بزرگ و اصلی استان همچون هافمن حمایت شود.

وی سپس با اشاره به اینکه باید با اصلاح سیاست های پولی در کشور کمک کنیم تا مجموعه هافمن با دلگرمی بیشتری کار کنند و صادرات خود را توسعه دهند، ادامه داد: وقتی قیمت ارز واقعی نیست پس دولت باید پشتیبانی کند.

photo_2017-01-24_16-39-01

دکتر بیگی سپس ادامه داد: به جهت اینکه قیمت حامل های انرژی بالاست این موضوع مشکل ساز می شود. باید حامل های انرژی که قابل ذخیره سازی نیست به واحدهای تولیدی با قیمت پایینی داده شود تا آنها بتوانند با افزایش کیفیت تولیدات در برابر محصولات مشابه خارجی رقابت کنند.

وی سپس به نقش هافمن در رفع معضل بیکاری جوانان اشاره کرد و گفت: این شرکت تاثیر مستقیم و غیرمستقیمی در ایجاد اشتغال در استان دارد. نباید در این خصوص اجحافی صورت گیرد.

دکتر بیگی ابراز داشت: هافمن جزو صنایع اصلی و تاثیرگذار آذربایجان شرقی است که باید از این مجموعه پشتیبانی و حمایت صورت گیرد.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 8 =