کد خبر : 2842
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۸:۳۴

نمی‌گویم مدیریتمان بی‌عیب بوده است اما تلاش خود را کرده‌ایم

نمی‌گویم مدیریتمان بی‌عیب بوده است اما تلاش خود را کرده‌ایم

جبارزاده گفت: همه دولت‌ها تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم کرده‌اند و دولت ما نیز خالی از ایراد و نقص نبوده اما تمام سعی خود را کرده است. به گزارش آناج، اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسمات دهه فجر با بیان اینکه در هرگوشه از نظام می‌توان نشانه‌ای از ارزش‌های

جبارزاده گفت: همه دولت‌ها تلاش خود را برای رفع دغدغه‌های مردم کرده‌اند و دولت ما نیز خالی از ایراد و نقص نبوده اما تمام سعی خود را کرده است.

به گزارش آناج، اسماعیل جبارزاده پیش از ظهر امروز در جلسه هماهنگی مراسمات دهه فجر با بیان اینکه در هرگوشه از نظام می‌توان نشانه‌ای از ارزش‌های الهی را دید، ابراز داشت: بزرگداشت جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران باید به نحو احسن انجام گیرد و اتفاقات آن دوران برای جوانان شرح داده شود.

وی ادامه داد: آنچه که ما در زمان انقلاب دیدیم می‌تواند برای نسل جدید درس باشد؛ انقلابیون آن دوران به جز اطلاعیه‌های امام خمینی(ره) امکانات رسانه‌ای برای انقال تفکر امام نداشتند اما اکنون امکانات فراهم است و باید از آن‌ها برای انتقال حقایق انقلاب استفاده کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به وجود اخلاص و همکاری بین اقشار مختلف جامعه در سال ۵۷، اظهار کرد: اگر ما بتوانیم آن همدلی را به عنوان یک اصل ترقی کشور معرفی کنیم، می‌توانیم راهکار بسیاری از مشکلات را به دست آوریم.

وی یادآور شد: مفهوم گذشت و ایثار در زمان انقلاب معنا یافت و پیروزی خون بر شمشیر به معنی واقعی ترجمه شد؛ مردم با حرکت خود پیوندی عمیق با ارتش ایجاد کردند و نیروی هوایی با بیعت با امام، پیروزی دیگری را رقم زد.

جبارزاده با اعلام اینکه تزئین شهر و نشان دادن حال و هوای انقلابی، قدم موثری در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت‌های دهه فجر است، بیان کرد: باید کلیه دستگاه‌های اجرایی در اولین فرصت نسبت به نصب پرچم و اقلام تبلیغاتی اقدام کنند.

وی تاکید داشت: تجلیل از خانواده شهدا و یادواره‌‌های فقط مخصوص دهه فجر نیست و باید در طول سال انجام بگیرد؛ باید بیش از دستاوردهای مادی به دستاوردهای معنوی، استقلال و عزت به دست آمده بپردازیم.

نماینده دولت تدبیر و امید در استان، توضیح داد: در سایه این انقلاب مردم همه کاره‌ی خود هستند و تحت تدابیر ولایت فقیه کشور خود را اداره می‌‌کنند و از هیچ نیمچه قدرتی تاثیر پذیر نیستند؛ تا کنون سی و هشت بار به آرای مردم رجوع شده و چنین کاری در کشورهای اتفاق نمی‌افتد.

وی خاطرنشان ساخت: ما ادعا نداریم که مدیریتمان بی‌عیب و نقص بوده است اما همه دولت‌ها سعی خود را کرده‌اند، بالای شصت هفتاد مدارس روستایی فقط برای یک دانش اموز ایجاد شده و این نمونه‌ای از دستاورد انقلاب است.

جبارزاده در پایان با اینکه اگر نبود نهیب‌های رهبر در زمان مذاکره و غیرت علی وار او نبود، قطعا افراد طرف مذاکره با قبول حق ملت ایران کنار نمی‌آمدند، عنوان کرد: یکی از شیوه‌های ادامه راه شهیدان بزرگداشت این ایام است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید به نحو احسن در این زمینه قدم بردارند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

ده + 10 =