کد خبر : 12084
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۷ - ۷:۵۹

نمایش سردیس هخامنشی در تبریز

نمایش سردیس هخامنشی در تبریز

معاون فرهنگی سازمان میراث فرهنگی گفت: سردیس ۲۵۰۰ ساله هخامنشی که بعد از ۸۲ سال به کشور بازگردانده شد بعد از نمایش در موزه ملی در شهر‌های خرسان و تبریز نیز به نمایش در می‌آید. هنوز تصمیمات برای نمایش این اثر در سایر شهر‌ها قطعی نشده است. به گزارش آوای سهند، محمد رضا طالبیان در گفت

معاون فرهنگی سازمان میراث فرهنگی گفت: سردیس ۲۵۰۰ ساله هخامنشی که بعد از ۸۲ سال به کشور بازگردانده شد بعد از نمایش در موزه ملی در شهر‌های خرسان و تبریز نیز به نمایش در می‌آید. هنوز تصمیمات برای نمایش این اثر در سایر شهر‌ها قطعی نشده است.

به گزارش آوای سهند، محمد رضا طالبیان در گفت و گویی درباره نمایش سردیس ۲۵۰۰ ساله هخامنشی در چند شهر کشور گفت: سردیس ۲۵۰۰ ساله هخامنشی که بعد از ۸۲ سال به کشور بازگردانده شد بعد از نمایش در موزه ملی در شهر‌های خرسان و تبریز نیز به نمایش در می‌آید. هنوز تصمیمات برای نمایش این اثر در سایر شهر‌ها قطعی نشده است.
 آلمان و ایتالیا جزو صدر نشینان ورود به کشور هستند

معاون فرهنگی سازمان میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی در ادامه درباره کشور‌های اروپایی صدر نشین ورود گردشگر به کشور گفت: به جز کشور‌های عربی که بیشترین آمار گردشگر را به خود اختصاص داده اند از بین کشور‌های اروپایی آلمان و ایتالیا جزو صدر نشینان ورود به کشور هستند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 2 =