کد خبر : 14915
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۵۲

نمایشگاه تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان استان برپا می شود

نمایشگاه تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان استان برپا می شود

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برپایی اولین نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی در سال جاری خبر داد.   به گزارش آوای سهند، خالد سیار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برپایی اولین نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی در سالجاری خبر داده و گفت: این نمایشگاه جهت عرضه و فروش تولیدات قالی و

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برپایی اولین نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی در سال جاری خبر داد.

 

به گزارش آوای سهند، خالد سیار معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد آذربایجان شرقی از برپایی اولین نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی در سالجاری خبر داده و گفت: این نمایشگاه جهت عرضه و فروش تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان تحت حمایت فردا دوشنبه آغاز به کار می کند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان ادامه داد: رونق تولید رویکرد اصلی نمایشگاه بوده و بر آن هستیم تا برای تولیدات مددجویان این نهاد بازاریابی کرده و آنها را به فروش برسانیم.

 

وی بیان داشت: این مددجویان با استفاده از تسهیلات اعطایی کمیته امداد و با اجرای طرح های قالیبافی، توانسته اند تولیدات خود را به این نمایشگاه رسانده و در معرض فروش بگذارند.

 

سیار در خصوص وام های اشتغال اعطا شده به مددجویان اظهار داشت: پس از اعطای تسهیلات، ناظرین فنی امداد در طول دوره اجرای طرح ها، نظارت های تخصصی جهت بهبود تولیدات داشته اند تا در بالاترین کیفیت عرضه شوند.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان در خصوص جزئیات این نمایشگاه گفت: تولیدات قالی و صنایع دستی مددجویان بیستم تا بیست و سوم خرداد ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ در محل آمفی تئاتر اداره کل کمیته امداد آذربایجان شرقی واقع در تبریز چهارراه ابوریحان برای بازدید و خرید عموم دایر خواهد بود.

 

شایان ذکر است در سال گذشته، ۳۵ نمایشگاه تولیدات خوداشتغالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان با تنوع شغلی متعدد در تبریز و شهرستان ها جهت عرضه و فروش دایر شده بود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =