کد خبر : 13193
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ دی ۱۳۹۷ - ۷:۳۶

نفوذ سامانه بارشی نسبتا فعال از اواخر چهارشنبه

نفوذ سامانه بارشی نسبتا فعال از اواخر چهارشنبه

 مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی زودگذر طی روز دوشنبه،‌ از نفوذ سامانه بارشی نسبتا فعال از اواخر روز چهارشنبه در استان خبر داد. به گزارش آوای سهند به نقل از ایسنا، افشین ابراهیمی در این خصوص گفت:‌ نقشه‌های پيش يابی هواشناسی، فعاليت سامانه بارشی زودگذری را طی روز

 مسئول روابط عمومی هواشناسی آذربایجان شرقی با اشاره به فعالیت سامانه بارشی زودگذر طی روز دوشنبه،‌ از نفوذ سامانه بارشی نسبتا فعال از اواخر روز چهارشنبه در استان خبر داد.

به گزارش آوای سهند به نقل از ایسنا، افشین ابراهیمی در این خصوص گفت:‌ نقشه‌های پيش يابی هواشناسی، فعاليت سامانه بارشی زودگذری را طی روز دوشنبه در استان، نشان می‌دهد که موجب ابرناکی، بارش باران و برف و مه خواهد شد.

وی افزود: از اواخر چهارشنبه نفوذ سامانه بارشی نسبتا فعالی استان را تحت تاثير قرار داده و روزهای پنجشنبه و جمعه موجب وزش تندباد شديد، مه گرفتگی، بارش باران و برف و کاهش محسوس دما خواهد شد.
وی اضافه کرد: طی اين مدت، کولاک برف، يخبندان و اختلال در تردد جاده‌ای پيش بينی و توصيه می‌شود، اقدامات لازم جهت جلوگيری از خسارات به عمل آيد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفت − 6 =