کد خبر : 13128
تاریخ انتشار : شنبه ۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

نتایج ماشین‌سازی در نیم‌فصل اول رضایت‌بخش بود/ قرار بود آندو به تراکتورسازی برود/ نظرات درخصوص سیستم VAR رویایی است

نتایج ماشین‌سازی در نیم‌فصل اول رضایت‌بخش بود/ قرار بود آندو به تراکتورسازی برود/ نظرات درخصوص سیستم VAR رویایی است

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی می‌گوید آندرانیک تیموریان پس از فسخ قراردادش با این تیم قرار بود به تیم همشهری ملحق شود که این اتفاق رخ نداد. هوشنگ نصیرزاده در یک گفت‌وگو  درخصوص عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: باتوجه به یارگیری اول فصل، تیم ما نتایج خوبی کسب کرد. ما در شروع لیگ

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی می‌گوید آندرانیک تیموریان پس از فسخ قراردادش با این تیم قرار بود به تیم همشهری ملحق شود که این اتفاق رخ نداد.

هوشنگ نصیرزاده در یک گفت‌وگو  درخصوص عملکرد تیمش در نیم‌فصل اول لیگ‌برتر فوتبال اظهار داشت: باتوجه به یارگیری اول فصل، تیم ما نتایج خوبی کسب کرد. ما در شروع لیگ در ۵ بازی یک باخت آوردیم و در ادامه با تعویض مربی در ۱۰ مسابقه فقط یک بار تن به شکست دادیم که این نشان می‌دهد تغییرات مثبت بوده و از عملکرد تیم رضایت داریم.یک

وی ادامه داد: تیم ما با بدشانسی هم روبه‌رو شد که اگر این چنین نبود می‌توانستیم نتایج بهتری هم بگیریم؛ علی‌الخصوص اینکه ۶، ۷ بازیکن ما به علت عدم بدنسازی مناسب مصدوم شدند و همین کار ما را سخت‌تر کرد.

مدیرعامل باشگاه ماشین‌سازی تبریز درباره جدایی آندرانیک تیموریان نیز خاطرنشان کرد: آندو به خاطر عدم آمادگی فنی به صورت توافقی جدا شد و قرار بود به تراکتورسازی ملحق شود که این اتفاق رخ نداد. البته این امر به نظر کادر فنی تراکتور بستگی دارد که به این تیم برود یا نه.

نصیرزاده در رابطه با برنامه تیمش برای نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: طبیعتا ما هم مثل تیم‌های دیگر به فکر تقویت تیم هستیم و با نظر کادر فنی چند مهاجم و وینگر به خدمت خواهیم گرفت چون در خطوط دفاعی مشکل خاصی نداریم.

وی در واکنش به شایعات انتقال چند بازیکن ماشین‌سازی به تراکتورسازی اذعان داشت: همه این صحبت‌ها و گمانه‌زنی‌ها فقط در رسانه‌ها مطرح می‌شود و هیچ صحبتی تا به حال با مسئولان باشگاه تراکتورسازی مبنی بر انتقال با معاوضه بازیکنان دو تیم انجام نشده است ولی با تراکتوری‌ها تعامل دوطرفه داریم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

مدیرعامل ماشین‌سازی همچنین در رابطه با وضعیت داریوش شجاعیان با بیان اینکه آخرین چک انتقال این بازیکن به استقلال از اسفندماه سال گذشته پاس نشده است، تأکید کرد: باتوجه به قرارداد سه جانبه ما با استقلال و شجاعیان و اینکه آخرین چک باشگاه تهرانی وصول نشده است، شجاعیان باید به ماشین‌سازی بازگردد و برای همین منظور منتظر تصمیم کمیته تعیین وضعیت هستیم.

وی افزود: اخیرا سرپرست جدید این کمیته تعیین شده و ما منتظر صدور حکم نهایی هستیم تا تکلیف باشگاه درخصوص بازگشت شجاعیان مشخص شود.

نصیرزاده در خاتمه در مورد استفاده از سیستم کمک داور ویدئویی (VAR) در فوتبال ایران متذکر شد: تا زمانی که شرایط ورزشگاه‌های ما یکسان نباشد، نمی‌توانیم به صورت تمرینی از این سیستم استفاده کنیم. جالب است پرجمعیت‌ترین ورزشگاه کشور متعلق به یادگار امام و تراکتور است ولی تا به حال اسمی از آن به عنوان اجرا کننده VAR برده نشده است! علاوه بر این نظراتی که کمیته داوران اعلام می‌کند کاملا رویایی است و اصلا باتوجه به ساختار و امکانات در فوتبال ما اجرای این سیستم فعلا امکان‌پذیر نیست چرا که باید هزینه هنگفتی پرداخت شود و فکر می‌کنم حتی در یک ورزشگاه کشور هم نمی‌توان این سیستم را اجرا کرد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × پنج =