کد خبر : 3897
تاریخ انتشار : جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۰:۵۶

نام نویسی ۳۹۲۴ نفر برای انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی / ثبت نام ۱۳۲۹ نفر در روز چهارم

نام نویسی ۳۹۲۴ نفر برای انتخابات شوراهای آذربایجان شرقی / ثبت نام ۱۳۲۹ نفر در روز چهارم

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، گفت: در چهارمین روز از فرآیند ثبت نام پنجمین روره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا در استان، در مجموع ۳ هزار و ۹۲۴ نفر تا ساعت ۲۰ ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۳۲۹ نفر در چهارمین روز نام نویسی کرده اند. به گزارش نگاه،

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، گفت: در چهارمین روز از فرآیند ثبت نام پنجمین روره انتخابات شوراهای اسلامی شهرو روستا در استان، در مجموع ۳ هزار و ۹۲۴ نفر تا ساعت ۲۰ ثبت نام کرده اند که از این تعداد یک هزار و ۳۲۹ نفر در چهارمین روز نام نویسی کرده اند.

به گزارش نگاه، سعید شبستری در گفت‌وگویی در خصوص آمار چهارمین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، با بیان اینکه تا به امروز در مجموع ۳ هزار و ۹۲۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار داشت: در چهارمین روز از فرآیند ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان تا ساعت یک هزار و ۳۲۹ نفر نام‌نویسی کرده‌اند.

وی ادامه داد: از مجموع یک هزار و ۳۲۹ نفر ثبت نامی در روز چهارم، ۲۲۱ نفر در حوزه شهری و یک هزار و ۱۰۸ نفر در حوزه روستایی نام‌نویسی کرده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، در رابطه با آمار نام‌نویسی شورای اسلامی شهر تبریز، گفت: در چهارمین روز از فرآیند نام‌نویسی ۵۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۵۲ مرد و ۷ نفر زن هستند.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 × پنج =