کد خبر : 15387
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۵

نام نویسی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تبریز آغاز شد

نام نویسی برای شرکت در نمایشگاه بین المللی فرش دستباف تبریز آغاز شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: نام نویسی برای شرکت در اولین نمایشگاه بین المللی فرش دستبافت تبریز آغاز شده است. علی جهانگیری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه منحصر به فرد می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.icftabriz.ir برای شرکت در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی اعلام کرد: نام نویسی برای شرکت در اولین نمایشگاه بین المللی فرش دستبافت تبریز آغاز شده است.

علی جهانگیری روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: علاقه‌مندان به شرکت در این نمایشگاه منحصر به فرد می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.icftabriz.ir برای شرکت در نمایشگاه ثبت‌نام کنند.

وی با بیان اینکه کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند، افزود: با مذاکرات صورت گرفته با شرکت نمایشگاه بین‌المللی تبریز تخفیف‌های ویژه‌ای برای ایجاد غرفه در نمایشگاه فرش دستباف در نظر گرفته شده است.

جهانگیری از برگزاری چند رویداد و برنامه جنبی در نمایشگاه بین‌المللی فرش دستباف تبریز خبر داد و اضافه کرد: تیزر رسمی نمایشگاه به ۶ زبان زنده دنیا تهیه شده و از شبکه‌های داخلی و خارجی سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود.

وی، ارتقای سطح کیفی نمایشگاه را مهم‌ترین هدف ستاد سیاست‌گذاری این نمایشگاه عنوان و اضافه کرد: در این نمایشگاه فروش آثار نیز به صورت اخذ سفارش از متقاضیان انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا، اولین نمایشگاه بین المللی فرش تبریز از ۹ تا ۱۳ مرداد ماه در محل نمایشگاه‌های بین المللی این شهر برپا می‌شود و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۲ از این نمایشگاه بازدید کنند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × یک =