کد خبر : 21593
تاریخ انتشار : جمعه ۲۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۷

نامگذاری یک شهرک صنعتی به نام سردار سلیمانی/ آزادی ۱۷۶ زندانی در مراسم یادبود توسط تجار و تولیدکنندگان

نامگذاری یک شهرک صنعتی به نام سردار سلیمانی/ آزادی ۱۷۶ زندانی در مراسم یادبود توسط تجار و تولیدکنندگان

صنعتگران و تجار آذربایجان شرقی به نیت شادی ارواح طیبه شهدای مقاومت بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و شهدای سانحه هوایی، موجبات آزادی ۱۷۶ نفر از زندانیان غیر عمد را فراهم کردند. به گزارش سهند،  مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و همچنین شهدای سانحه هواپیمایی و جانباختگان

صنعتگران و تجار آذربایجان شرقی به نیت شادی ارواح طیبه شهدای مقاومت بویژه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و شهدای سانحه هوایی، موجبات آزادی ۱۷۶ نفر از زندانیان غیر عمد را فراهم کردند.

نامگذاری یک شهرک صنعتی به نام سردار سلیمانی/ آزادی ۱۷۶ زندانی در مراسم یادبود توسط تجار و تولیدکنندگان

به گزارش سهند،  مراسم بزرگداشت شهید سپهبد قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش و همچنین شهدای سانحه هواپیمایی و جانباختگان تشییع کرمان با حضور جمع کثیری از صاحبان صنایع و تجار ، کارگران و ‌جمعی از مسوولان ملی و استانی در محل حسینیه شهدای گمنام وادی رحمت تبریز برگزار شد .

در این مراسم که در حسینیه شهدای گمنام وادی رحمت تبریز برگزار شد، صنعتگران و تجار هزینه اهدای گل، تابلو تسلیت و بنر این مراسم را صرف آزادی زندانیان جرائم غیرعمد کردند.

۱۷۶ نفر از صاحبان صنایع و کارخانه های استان به احترام ۱۷۶ شهید سانحه هوایی، هزینه آزادی ۱۷۶ زندانی جرائم غیر عمد را تقبل و پرداخت کردند.

هزینه آزادی هر زندانی ۵۰ میلیون ریال است که حدود ۸۸۰ میلیون تومان جمع آوری شده و طی روزهای آینده طی مراسمی توسط ستاد دیه عملیاتی می شود.

در این مراسم همچنین شهرک صنعتی ۴ تبریز به نام شهید سپهبد قاسم سلیمانی تغییر یافت.

این مراسم که به همت خانه صنعت معدن و تجارت استان و اتاق بازرگانی تبریز و همچنین شرکت های خدماتی شهرکهای صنعتی و همکاری سازمان صنعت معدن و تجارت و شرکت شهرکهای صنعتی استان برگزار شد ، مداحان اهل بیت عصمت و طهارت ضمن مدیحه سرایی یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند

تنها سخنران این مراسم سردار نوعی اقدام از فرمانده هان ۸ سال جنگ تحمیلی و جبهه مقاومت بود.

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 1 =