کد خبر : 4477
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۸:۰۱

نامه ۱۷ نماینده مجلس جهت توقیف اکسیدان و مادر قلب اتمی + عکس

نامه ۱۷ نماینده مجلس جهت توقیف اکسیدان و مادر قلب اتمی + عکس

جمعی از نمایندگان مجلس شواری اسلامی طی نامه‌ای به وزیر ارشاد و فرهنگ اسلام، توقف اکران دو فیلم «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» را خواستار شدند. به گزارش نگاه، دو فیلم مادر قلب اتمی که پس از چند سال توقیف و اکسیدان که با ممیزی های فراوان موفق به دریافت پروانه نمایش شدند از سوی ۲۱

جمعی از نمایندگان مجلس شواری اسلامی طی نامه‌ای به وزیر ارشاد و فرهنگ اسلام، توقف اکران دو فیلم «اکسیدان» و «مادر قلب اتمی» را خواستار شدند.

به گزارش نگاه، دو فیلم مادر قلب اتمی که پس از چند سال توقیف و اکسیدان که با ممیزی های فراوان موفق به دریافت پروانه نمایش شدند از سوی ۲۱ نماینده مجلس خواستار جلوگیری از ادامه نمایش آن ها شدند.

در ادامه این نامه آمده است: از آنجایی که قرآن مجید به کلیه ادیان و پیامبران اولوالعزم احترام و تقدس قائل است و با توجه به فرمان ولی امر مسلمین بر حفظ وحدت ملی و احترام متقابل به همبستگی موحدان در مبارزه با استکبار و صهیونیستم بین‌المللی که از مسائل اساسی است، لذا انتظار که جنابعالی به عنوان مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی از ادامه اکران و نشر این دو فیلم جلوگیری به عمل آورده و از ادیان مقدسی که به ساحت آن‌ها توهین شده، دلجویی و از اختلاف‌افکنی در صفوف واحد ملت شریف و بزرگوار ایران ممانعت به عمل آورید.

توقیف فیلم نمایندگان مجلس

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 1 =