کد خبر : 38273
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

سران دولت آذربایجان از اعتماد کشورهای منطقه به آمریکا و رژیم صهیونیستی، عبرت بگیرند

سران دولت آذربایجان از اعتماد کشورهای منطقه به آمریکا و رژیم صهیونیستی، عبرت بگیرند
عضو گروه دوستی پارلمانی ایران و آذربایجان ایران و آذربایجان گفت: دو کشور همسایه با سابقه روابط عمیق و تاریخی هستند و حاکمیت امروز آذربایجان خاطرات خوبی از ایران و جمهوری اسلامی دارند.

به گزارش نگاه، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به تماس تلفنی وزیر خارجه کشورمان با همتای آذربایجانی خود اظهار داشت: ایران خطوط قرمز خود را در خصوص موضوع آذربایجان بارها اعلام کرده است و این مساله همان تغییر جغرافیا و مرزها است.

وی افزود:ایران و آذربایجان دو کشور همسایه با سابقه روابط عمیق و تاریخی هستند و حاکمیت امروز آذربایجان خاطرات خوبی از ایران و جمهوری اسلامی دارند و به این کشور توصیه می کنیم که به سمت دنیای اسلام حرکت کنند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سران دولت آذربایجان از سرنوشت کشورهای منطقه که به آمریکا و رژیم صهیونیستی اعتماد کردند عبرت بگیرند و بدانند آنها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند.

وی با بیان اینکه امت اسلامی در کنار هم می توانند منافع مشترکی را تعریف کنند گفت:کشورهای اسلامی و همسایگان منطقه ای قدرتمند و مستقل از کشورهای فرامنطقه ای بدون شک می توانند در کنار هم قرار گرفته و ما همواره از اینگونه روابط استقبال می کنیم و قطعاً این هدف با آرامش و امنیت در منطقه و صلح محقق می شود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 − 3 =