کد خبر : 8935
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۹

میدان شهید بهشتی تبریز پس از ۲۰ سال سامان می گیرد

میدان شهید بهشتی تبریز پس از ۲۰ سال سامان می گیرد

در پی تملک آخرین بازمانده املاک و مغازه واقع در وسط میدان شهید بهشتی که پس از ۲۰ سال صورت گرفت شهردار تبریز از وضعیت ساماندهی میدان شهید بهشتی بازدید و در جریان روند صعودی پروژه قرار گرفت.     به گزارش نصر، پاک نهاد، سرپرست شهرداری منطقه هشت تبریز، در جریان بازدید شهردار تبریز

در پی تملک آخرین بازمانده املاک و مغازه واقع در وسط میدان شهید بهشتی که پس از ۲۰ سال صورت گرفت شهردار تبریز از وضعیت ساماندهی میدان شهید بهشتی بازدید و در جریان روند صعودی پروژه قرار گرفت.

 

 

به گزارش نصر، پاک نهاد، سرپرست شهرداری منطقه هشت تبریز، در جریان بازدید شهردار تبریز از روند اجرایی پروژه چهارراه منصور تبریز ضمن ارائه آخرین وضعیت میدان شهید بهشتی از تملک آخرین ملک باقیمانده در میدان خبر داد و افزود: با این راه گشایی کارها سرعت گرفته و شاهد نزدیک تر شدن به اتمام پروژه در آینده نه چندان دور خواهیم بود.

شهردار تبریز در اظهارات خود بیان داشت اقدام به ساماندهی میدان جزء ضروریات بوده و برابر مشاهدات صورت گرفته از وضعیت میدان  نیاز به اقدام ضروری بود.

1158

وی افزود میدان شهید بهشتی و مغازه های داخل آن نزدیک به ۲۰ سال بود که بلا تکلیف بود و مسجد زیبا و تاریخی کریم خان در پشت خرابه ها مدفون شده بود و نیاز به باز سازی داشت در پشت مانده بود و عملیات باز سازی آن به کندی صورت می گرفت.ایشان به بازدیدهای مکررامام جمعه و استاندار تبریز از میدان شهید بهشتی اشاره نموده و تاکیدات آنها را بر اتمام و ساماندهی میدان بیان نمودند.

شهردار تبریز گفت: با تفاهم نامه ای که ما بین شهرداری تبریز و شرکت عمران و بهسازی صورت گرفته است شهرداری عهده دار موضوع پروژه شد و گفت الحمدالله.. با پیگیری های مجدانه سرپرست منطقه هشت عملیات تملک بصورت قانونی صورت گرفته و عملیات تخریب آخرین تملک را امروز شاهد بودیم.

 

 

در انتها  شهین باهر از تلاش های شهردار منطقه هشت و سایر خدمت گذاران منطقه که در بهسازی و ساماندهی پروژه نقش داشتند تشکر کرده و اضافه کرد ساماندهی کل میدان بر اساس طرح های مصوب با سرعت بیشتری صورت گرفته تا محیط و فضای خوبی را در مرکز شهر تقدیم شهروندان عزیز و شهید پروز تبریز نماییم.

 

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک × 1 =