کد خبر : 14908
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۷:۳۳

موافقت نامه تشکیل منطقه آزاد تجاری میان ایران و اتحادیه اوراسیا تصویب شد

موافقت نامه تشکیل منطقه آزاد تجاری میان ایران و اتحادیه اوراسیا تصویب شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه موافقت نامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو موافقت کردند. به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با ۱۷۴ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۶ رای ممتنع

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات لایحه موافقت نامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا و کشورهای عضو موافقت کردند.

به گزارش آوای سهند به نقل از ایرنا، نمایندگان در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس شورای اسلامی با ۱۷۴ رای موافق، ۴ رای مخالف و ۶ رای ممتنع از ۲۲۶ نماینده حاضر با کلیات لایحه موافقت نامه موقت تشکیل منطقه آزاد تجاری بین جمهوری اسلامی ایران و اتحادیه اقتصادی اوراسیا موافقت کردند.

 

بررسی موافقت نامه منطقه آزاد ارس در مجلس

علی اکبر کریمی نماینده اراک در موافقت با کلیات این لایحه گفت: ما اکنون تمرین می‌کنیم که با اقتصاد جهانی تعامل کنیم و پیوستن به این اتحادیه می تواند راهی باشد که بتوانیم مسیر پیوستن به سازمان تجارت جهانی را تسهیل کنیم و از مزیت‌های آن برخوردار شویم.

وی ادامه داد: این موافقت نامه علاوه بر آثار مثبت اقتصادی دارای آثار و مزیت‌های اقتصادی نیز خواهد بود، انعقاد این موافقت نامه مهم‌ترین اتفاقی است که در مناطق آزاد جمهوری اسلامی ایران می‌افتد و علاوه بر مزیت‌های خاص به ایجاد اشتغال در کشور و جذب سرمایه گذاری خارجی در شمال و جنوب کشور کمک می کند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =