کد خبر : 40093
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۱۸

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد:

کشف سه کیلو شیشه در اسکو

کشف سه کیلو شیشه در اسکو
فرمانده انتظامی شهرستان اسکو از کشف مقدار سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه خبر داد.

به گزارش نگاه به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سرهنگ ستار داداشی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ، پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان اسکو با همکاری اداره عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از وصول اخباری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به توزیع مواد افیونی می‌کنند، بررسی موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی تشریح کرد: در بازرسی از خودرو مقدار سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف شد که به همراه متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شد.

داداشی تأکید کرد: این پدیده شوم و خانمان سوز اعتیاد بدون مشارکت مردم از میان برداشته نخواهد شد و همکاری شهروندان با پلیس در زمینه مبارزه با مواد مخدر گام مؤثری در برخورد با این بلای خانمان سوز است.

وی با تأکید بر تداوم و استمرار مبارزه همه جانبه و برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر و در راستای تأمین نظم و امنیت، بیان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هر گونه فعالیتی در این راستا، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

کشف سیگار قاچاق در ورزقان

فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی از کشف ۵۵ هزار و ۸۲۰ نخ سیگار خارجی قاچاق در ورزقان خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران یگان امداد شهرستان ورزقان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ضمن هماهنگی با مرجع قضائی حین پایش خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی پیکان حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی سیگار‌های کشف شده را ۵۴۰ میلیون و ۸۵۰هزارریال اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و به مرجع قضائی تحویل و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد.

توقیف محموله میلیاردی کالای قاچاق در مراغه

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از کشف یک محموله کالای قاچاق به ارزش چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال از یک دستگاه کامیون باری فوتون خبر داد.

فارسی در تشریح این خبر گفت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی در حین گشت‌زنی و کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون مذکور تعداد پنج هزار و ۲۸۶ عدد انواع اتصالات لوله کشی آب و پکیچ و ۷۲ دست لیوان خارجی به ارزش تقریبی چهار میلیارد و ۴۱۰ میلیون ریال را کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر و خودرو مربوطه نیز توقیف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه با اشاره به اینکه برخورد با سود جویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سریعاً با شماره تلفن و سامانه پیامکی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای خبر/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =